♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2008

Polska

Av Debora Persson - 27 augusti 2008 09:28

Igår skulle de där målarna komma tillbaka. Så jag steg upp tidigt ifall dom skulle komma vid åtta. Men först stog deras bil utanför lägenheten men de körde efter en stund. Sedan kom de tillbaka och satt i bilen en stund igen. Sedan körde dom igen. Då kom Fanny ner till mig. Vii gick bort till kanslihuset för att kolla vad det var för polacker det var hos mig och sprang.

Tantan där sa att det inte var dom som anställt några för att komma hem och spackla hos folk. Men fick ett nummer vi kunde ringa som var till en man som kanske hade hand om det.


Så gick vi hem. Då kom polackerna i sin minibuss igen och satt i bilen säkert 30-40 minuter. Då fick Fanny ringa det ummer vi fick av tantan, för jag vågade inte. Jag hatar att ringa folk jag inte känner. Han verkade inte fatta vad Fanny menade. Så kom polackerna och denne gubben ringde till dom samtigidgt som dom var hemma hos oss. haha

Men tydligen så var dom ok. Han varkar ha anställt dom svart med för den ene av dom kunde inte prata heller.

Sen sa dom att dom var klara så gick dom direkt utan att ens stänga dörren efter sig.!

skumma typer men slipper dom nu iaf.



aja sen blev det av att jobba. Började 16 och hade stängning. Jävlar vad vi hade att göra. inte EN lugn stund i stort sett. buh.

 Men idag är jag ledig. Ska senare in till stan och möta upp min man när han slutar. Jag måste handla födelsedagspresent till han.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards