♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under augusti 2008

Av Debora Persson - 10 augusti 2008 19:04

Idag var det jävligt jobbigt för mig att stiga upp. Började jobba 10.00 Väl slutat hämtade Fanny mig så vi handlade lite mat till ikväll. Ska försöka göra egna burgare. Får se hur det kommer gå. Vilken tur att Fanny är kock och jag säljer burgare:P

Nu har man vilat en liten stund, somnade på soffan när vi tittade på miami ink. Helt jävla trött idag. 


GRATTIS TILL KALLEPONKEN SOM FYLLER 17 ÅR IDAG!!!!!! lilla lillebror snart stor. Hoppas han får en bra dag iaf. 


nehej får man snart sätta igång med maten så den är klar till min man kommer hem från fotbollen om ca en timme. smarthuvvet som varit hemma hela dagen hade ju inte tagit fram köttfärsen så den kunde tinas heller.


Av Debora Persson - 10 augusti 2008 00:22

Hemma från Fannys nu. Efter jobbet åkte vi hem och gjorde oss iordning lite, sen gick jag upp till Fanny, Ronja, Emma, Jenny och hennes flickvän och drack lite. Sen kom min man upp med vattenpipa, så satt vi där en stund. Tvungen att gå hem någolunda i tid eftersom jag ska upp och jobba imorrn 10.00 Jobbar visserligen inte så många timmar, slutar 16.00

Men lagom trött nu så snart blir det sängen så man pallar.

adjöss

bio

Av Debora Persson - 9 augusti 2008 08:49

hejhej, igår var det bio ju. Donkey Punch. Faktiskt bra tycker jag. Nästan så man fick lite ont i magen av den.men nästan bara..

Efter det blev det hem och titta på mordkommissionen och sen var jag trött som en jävla apa.

Idag blir det arbette igen 11.30-18 sen har fanny fest hemma så upp där en runda men inte för länge för det ska arbetas imorrn igen!

Av Debora Persson - 8 augusti 2008 17:46

Nu har min man kommit hem till mig. Vi var inne och hämtade han i stan. Sen skulle dom handla på systemet sedan blev det burger king innan vi åkte hem. Började självklart regna med.

Nu har jag legat och k ollat på mordkommissionen och vilat lite. Får väl dra in i duschen innan bion. Får väl hoppas att filmen är bra så man inte somnar. Det gör jag alltid när jag är på bio annars, hehe.


Av Debora Persson - 8 augusti 2008 11:49

herregud, Maja kom fan hem igår. Ett dygn hade hon varit borta. Trodde inte hon skulle komma tillbaka med tanke på att hon inte vågar gå ut knappt annars. åh min lilla katt!
Om en halvtimme ca åker min man hem till mig igen ocg stannar över helgen. Bio ikväll då.:)

Av Debora Persson - 7 augusti 2008 18:15

Idag var det kul, började städa men sen pallade jag inte mer. Jag och Fanny åkte till Jysk och skulle köpa bord och stolar till henne. De hade inga hon ville ha så blev ett annat. Fick knappt in det i bilen. jisses, hade bakluckan öppen med stolarna i och vi fick sitta framåtlutande i bilen för bordet tog för mycket plats.


Sen vid femtiden kom Bosse hem iaf. Men Maja är fortfarande borta :( Undrar vart hon är någonstans??


Nu ska jag försöka fortsätta städa igen så det blir gjort.

Av Debora Persson - 7 augusti 2008 09:00

Som vanligt vaknade jag 8.00 idag när jag var ledig. Mina katter är fortfarande ute. Undrar var dom är?

Igår, förresten fick min man jobbet!! Han börjar den 18de. Och fatta vad det innebär. Att han är Här hela tiden och inte i Mörrum hela hösten! Igår åkte han hem igen för att jobba. Han kommer imorrn igen. Idag blir det att städa hemmet. En hel del att göra här verkigen. Sedan är det tänkt att jag och Fanny ska in och handla ute möbler till henne med.


Igårkväll efter jag kommit hem från jobbet blev det film för min och Fannys del. Det blev Alvin och gänget.

HUr skön film som helst ju. Jävla söta.


Av Debora Persson - 6 augusti 2008 09:07

Jaha ny dag igen. Min man har åkt redan. Han skulle till jobbet han var på intervju på igår. Sen efter det ska han åka hem till Mörrum igen och jobba.

Jag ska möta han i stan innan dess för jag börjar jobba 13.00 idag. Slutar 20.30. 

Nu kommer min man inte förrän på fredag igen. Förhoppningsvis blir det bio då. Denna filmen går iaf, skulle kolla film förra veckan men den gick inte i Malmö(!?)

Ja ja ska in i duschen nu så jag kan bli klar idag.

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards