♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under augusti 2008

Av Debora Persson - 5 augusti 2008 09:32

Vaknade tidigt idag med som vanligt, fast jag inte ska jobba förrän 15.30 Men är väl för man är van vid att stiga upp så tidigt.

I går blev det film för vår del. Först blev det Hancock sen blev det skräckfilm, Instängd. Usch ja.

 Min man ska på jobbintervju idag! Hoppas fan det går bra och att han får det så han slipper vara kvar i Mörrum och jobba fram till december, för det pallar vi ju inte. Lättare att leva om han kommer ner till mig nu.

ne


 nehej, om man skulle väcka han nu så man kan få lite frukost serverad. bye


Av Debora Persson - 4 augusti 2008 07:41

Fy fan för att stiga upp så här tidigt! jag hatar det. Man vänjer sig inte heller. Vaknade någon gång i natt när det ösregnade av att mina små barn satt utaför dörren och skrek.

Är så jävla trött. Ska jobba 10-19.bah

Men min man kommer till mig idag,:):)


bak

Av Debora Persson - 3 augusti 2008 11:52

Det var inget farligt med bosse. Han hade inget i foten som tur var. Nu är alla katter glada igen.

Idag har jag bestämt att jag ska baka massa. Men först måste jag till affären och handla. Bittert väder idag med. Så blir nog mest slapp med. Sen blir det umgås med Fanny lite senare.

Av Debora Persson - 2 augusti 2008 22:42

Bosse kom hem vid 21.00 tiden och haltade. Han blödde under tassen. Vetefan hur jag ska göra med han. Jag får inte röra han eller tvätta det för han har så ont. Han har säkert ngn glasbit eller ngt kvar i såret då? Jag får vänta till Fanny kommer hem så får hon hjälpa mig. Hon får dessutom hjälpa mig med mitt nya bord jag inte kunde skruva ihop heller.hehe

Maja är iaf bättre i ögat nu.:))

Av Debora Persson - 2 augusti 2008 19:47

Så var det roliga över. Mamma, Karin, Algot och mormor har åkt hem nu. Eller rättare sagt dom är hemma nu, dom åkte hem vid fyratiden. Men dom hann ändå vara här ett tag. De kom ju vid halv tolv (trodde jag aldrig, mamma sa dom skulle åka senast tolv, men trodde dom typ skulle åka vid tolvtiden:)) Saknar dom redan!

Började med att vi åkte direkt och skulle köpa utebord till mig på jysk men fanns ju inget sånt som jag skulle ha där så fick åka vidare.

 Sen blev det take away från kina. Aldrig fel. Sedan blev det promenad till affären. Förutom Karin för hon var hemma och sov eller något. Konstigt att det är så fint väder med tanke på att det skulle bli dåligt väder och regn hela helgen.Fortfarande shorts som gäller än så länge.

Fika blev det när vi kom hem, jag hade bakat lime chokladkaka.

Tyvärr fick dom åka efteråt för mamma skulle hinna in till plantagen innan de stängde vid fem.

Så nu sitter man i ensamhet, men jag borde gå ut och titta efter Bosse, han har varit ute sen halv tolv, inte sett en skymt av han alls på hela dagen. Mamma och dom som ville träffa han. Det enda dom han göra innan han försvann var att skjutsa hem han för han följde efter mig när jag skulle möta han så han fick taxi hem.


Majas öga är fel. Hon måste blivit stucken eller biten där för det är helt rött ochhon kan inte titta på det:( stackarn.


Ikväll blir det film med Fanny igen. Denna gången blir det One missed call, tror jag den hette.

Nej nu måste jag nog ut och leta efter bosse!


hejhej



Av Debora Persson - 2 augusti 2008 07:59

Vaknade alldeles för tidigt idag med tanke på att man är ledig. Men har sina orsaker.

Igår blev det film när Fanny kom hem.The Ruins. Ganska bra faktiskt. Efteråt när  Fanny skulle gå hem sprang Bosse och Maja ut. Det blev en liten springtur för mig och Fanny eftersom jag skulle lägga mig så skulle dom ju vara inne. Dom tyckte säkert det var jättekul för dom sprang längre och längre bort hela tiden. Tillslut sket jag i dom och gick hem.

Så någon gång i morse satt dom båda utanför och skrek och ville in. Sen kunde jag nog inte somna om tror jag eller så gjorde jag det men vaknade ändå så tidigt.


Av Debora Persson - 1 augusti 2008 21:15

Besiktningen gick bättre än vad jag trodde. Han sa inget om märket på nya fläkten fast han tidigare bett oss ordna det men den gick inte  bort. Han sa heller inget om nycklarna eller balkongen..:) Inget att betala eller nått så skönt att vi slipper den nu..!

Nu ska här städas för det ska vara fint imorrn när mamma och dom kommer! Sen blir det film när Fanny kommer hem!!

Av Debora Persson - 1 augusti 2008 09:41

Just nu besiktigas lägenheten hemma i Mörrum. Så hej då med den för alltid. Fan vad skönt. Hoppas det går bra där hemma bara, har fan inte råd att betala en massa onödiga saker bara.

Nu ska jag snart åka och jobba. Slutar 20.00 ikväll.

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards