♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under september 2008

Av Debora Persson - 10 september 2008 21:16

Hej hopp. Idag har jag jobbat 13.20.30 Men innan dess åkte jag iallafall in till stan och käkade lunch med min man.

Att jobba gick bra. Lagom mycket att göra så det var skönt.

Kom ifrån lagom tid idag eftersom vi kunde göra i ordning mycket innan vi stängde.


Maja har fortfarande inte kommit hem än. Tänkte på henne innan idag när det ösregnade, om hon nu lever och är ute någonstans och trycker under en buske. Stackars min lilla bebis. Jag vill ha hem henne nu! 

Fast om hon inte kommer inom ett tag, och mamma får nya kattungar hemma så ska vi nog ha en ny i så fall. Bosse ska inte vara ensam tycker jag inte.

Fast att skaffa ny katt kommer ju dröja ett bra tag. Dom ska få kattungarna och dom ska bli tillräckligt gamla med för att byta hem.

Bosse verkar med ledsen nu för tiden. Han saknar nog Maja.


Så har denna onsdagen gått med, Fan vad skönt. Tycker det borde bli nästa helg nu, för då är jag helt ledig! 

Käka lite nu och mysa på soffan

tjo hej

Av Debora Persson - 10 september 2008 08:38

Vaknat tidigt idag igen. Men skönt att komma upp i tid egentligen.

Ska iväg och jobba sen, har 13-20.30 idag.

Funderar på om jag ska in till stan tidigare och käka lunch med min man sen, fast de vete fan alltså, pallar nog inte åka in tidigare, stressa en massa.

Men vi får se hur jag gör.




Av Debora Persson - 9 september 2008 22:06

Jobbat idag, det var ganska dött, inte alls mycket folk. Var för det mesta i köket med. inte för att jag gillar det direkt..

Jävligt trött är jag idag. Lättirreterad.

Ingen Maja hemma heller ännu.:(


Av Debora Persson - 9 september 2008 12:22

Idag har Maja varit borta 1 hel vecka! jisses.

Jobbar idag 14-20.30 Så ska snart ta bussen  hade jag tänkt. 

Hoppas min bebis kommer hem snart!

Av Debora Persson - 8 september 2008 22:23

Nu är min rabatt ingen djungel längre, den är just nu jättefin! Även om inga blommor kommit upp än, för dom kommer inte förrän till våren!

Sedan givk jag och Fanny en runda och letade efter Maja, hon har varit borta en vecka imorrn!!! :(

Hittade ingen Maja, hittade däremot en cykel som hade drunkat och så fick Fanny en fetespindel på benet, hon skrek och hoppade, sen sa hon att jag hade en spindel på benet, trodde henne inte först, men där satt en jävel som hon sen sparkade bort. Vi sprang hem sen.


Hämtade min man på jobbet med så kom hem nyss. Snart lägga oss, arbete imorrn. Jag tar soffan i natt igen eftersom jag hostar så mycket på nätterna så kan min man inte sova annars, jag kan inte sova i vilket fall.. Sover så illa när jag är förkyld.

Av Debora Persson - 8 september 2008 11:43

Blev till att stiga upp klockan 07.00 imorse, jag och Fanny skulle en runda till Limhamn, efter det blev det till att köpa nybakta frallor. Sen hem och väcka min man. Så blev det frukost. Sen drog min man till jobbet. Jag ska upp till Fanny nu och färga mitt hår, sen efter det ska vi till plantagen och shoppa till mina rabbater som just nu ser ut som en djungel.


Av Debora Persson - 7 september 2008 22:44

Hemkommen från mamma nu för ca en timme sen. Vi hade jäkligt trevligt faktiskt. Mormor och morfar var hemma med.

Algot har fått hem jultidningar som han skulle sälja.

Och det blir till att sälja för hans del eftersom han siktar på att han ska få ett nitendo wii därifrån, alltså måste

han sälja för 5000 eller vade det var.

Jag vatt tvungen att handla redan nu.

Sedan hade Algot fotbollsmatch.

Han ville jag skulle följa med så det fick jag göra.

Trodde däremot mamma med skulle kolla med hon dumpade av mig ensam så jag fick stå där och glo bland en massa hysteriska mammor och pappor.

Han var först målvakt och sedan utespelare. Duktig vatt han även om dom förlorade med 9-3.

Sedan åkte vi hem och bakade jag och mormor. Blev kärleksmums. En massa hem till mig:)


Mamma visade även ett kuvert hon hade fått, det var ett av dom som hade blivit hemskickade till mig som egentligen skulle till henne som jag skrivit på till posten att dom skulle ge fan i att skicka hennes post till mig.

Sen satt det en fastklistrad lapp från deras brevbärare att hon verkligen bad om ursäkt för sitt slarv!

haha, äh ni fattar inte, men det var jävligt kul iallafall och särsklit med tanke på att hon fått Göte efter sig med en gång! haha


Min man och jag har förresten 2 år och 5 månader idag!


Av Debora Persson - 7 september 2008 08:40

Maja har fortafrande inte kommit. Jag hoppas hon kommer hem idag, att hon sitter utanför dörren när vi kommer hem ikväll, efter att ha varit hemma hos mamma hela dagen, ska bli så kul!Så nu ska jag fåupp min man s¨han kan göra frukost till mig så vi sen kan åka!!! byee

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards