♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2008

Boven i dramat är FANNY..:P

Av Debora Persson - 15 oktober 2008 20:05

Jobbat idag. Behöver inte säga mycket mer egentligen, men man måste ju ha pengarna....

Har iallafall jobbat 10-19. Min man och Fanny hämtade mig så åkte vi och käkade. 

Fanny ska sova hemma hos oss inatt.

Eftersom det är hon som har vattenskadan i sin lägenhet. Och det betyder att ingen i hela detta området har någon värme alls i lägenheterna:P

Hahaha tycker det är skirroligt att det är hon som har läckan! haha. Vi som trodde det var vi som hade det när den där snubben skulle komma och kolla om vi hade den.

Trodde det typ bara var hos oss han skulle kolla, att vi var de misstänkta, men dom kollade ju hos alla.

Men snart har vi iallafall värme här i hemmet. 

Och eftersom Fanny sover hos oss är för att gubbarna kommer hem till henne imorrnbitti, tidigt. 

Haha veckans bästa!

Nu är Bosse nog glad iallafall när han får ligga och mysa med Fanny hela kvällen.


Min lille söte Algot ringde innan till mig och tackade för sin fina present han fick på posten idag! Han blev jätteglad, men posten hade inte varit rädd om hans paket så den var lite skavd på kanten..Men inget farligt sa han...:) Min lille sötgris.


Nu blir det att kolla lite jobb, sen tv och film antagligen. 

Pusshejjj



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards