♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 1 december 2008

Stängde ensam ikväll på jobbet.

Av Debora Persson - 1 december 2008 21:04

Idag var det jobb mellan 13-20.30 Skulle ju börja 14 egentligen men hoppade in tidigare.

Började perfekt. Skulle ta bussen 11.45.  Stog och frös och bussen kom aldrig. Helt utebliven. Så fick ta bussen 12.20 då nästa kom. Också lite sen ja.

Så blev lite sen till jobbet och stelfrusna tår hade jag med.


 Stängningen gick bra. Ensam och första gången. Men det gick faktiskt bra, lite orolig att jag glömt något. Men det har jag nog inte gjort.

Imorrn får jag med ta stängningen men då är jag inte ensam.

Onsdag får jag lära mig räkna kassan med. Ska bli skitkul faktiskt!


 Imorrn skulle jag ju egentligen vara ledig men jobbar istället 17-20.30 Eftersom jag tog ledigt de första timmarna på onsdag för då kommer Oskar ner och jag ska träffa han ett par timmar den dagen!



Nu är jag hemma iallfall.

Ska snart käka. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards