♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 10 januari 2009

Galna fruntimmer på vägarna!

Av Debora Persson - 10 januari 2009 00:34

Idag har jag hunnit med en hel del, men inte tillräckligt för det ser ut som fan här hemma just nu.

I vilket fall hämtade Fanny  mig 14.00 efter jag jobbat.

Slängde i oss något snabbt att käka.

Sedan bar det av till klorbassängen.

Jobbigare än vad jag trodde, men härligt.

Vi kämpade en hel halvtimme.

Sen fick det vara nog med det.

Träningsvärk imorrn?

 

Skulle åka handla efter,  Fanny svände ut på vägen, jag kände att det var väl på denna väg vi kom ifrån, så möter vi en bil på VÅR sida av vägen och han tutar. Vi blev förbannade och undrade va fasen han höll på med. Så kommer det en bil till som möter oss.

Jaha, det var vi som hade kört på fel sida vägen hela tiden. Haha höll på att skita i brallan men ändå Dagen roligaste! Vi överlevde iallafall.

Som sagt så kan det vara farligt att åka bil med fruntimmer:P

 

Väl hemma satte vi igång med att städa bilen. Dammsög och putsade:) 

Sedan gjorde vi egna köttbullar och potater.

Äta. Spela Os, där vi egentligen behöver träna, vi suger på det nu för tiden.


Hämta min man på jobbet. Tvätta bilen.

Titta på film, Eden Lake. Helt okej. Men sett alldeles för många skräckfilmer som liknar den så man visste ungefär vad som skulle hända. Tråkigt nog. Annars hade man nog sketit i brallan.

 

Soffan i natt igen ja. För den är  så skön. Skulle kunna sova i den livet ut, men det får jag nog inte för min man.

 

 

Imorrn blir det att stiga upp tidigt. Jag ska jobba 8.30 och min man ska hämta bilen i Karlskrona med. Imorgon har jag en ny bil:):):)

Eller ja, min man har en ny bil.

 

 

Jag ska åka på raggarrunda med den imorrn.

 

 

Borde sova nu egentligen men kan fan inte. Inte så trött, men behöver sova.

Nu ska Debbie snart försöka sova. Måste leta upp Sally med innan. Då har vi för en gångs skull hela familjen samlade hemma. Bosse brukar ju annars förlja med Fanny hem och sova där.Idag följde han med henne men ångrade sig på vägen sp han gick hem igen.


 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards