♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 12 januari 2009

Man bara samlar på sig en massa.

Av Debora Persson - 12 januari 2009 23:21

Idag har jag som sagt inte gjort särskillt mycket. Somnade ju inte förrän efter 02.30(kollade sista gången på klockan då.) Kunde inte somna innan dess.

Vaknade sedan en gång när min man steg upp och skulle till jobbet.

Vaknade sen lite efter 9. Trodde visserligen klockan var mer men tydligen inte.

Men eftersom det var ledig dag låg jag på soffan ett bra tag. Sen kom Fanny ner innan hon skulle dra till jobbet med.

Blev ett par avsnitt av One tree hill med.

Blev att plocka lite med. Rotade fram en massa bröte som vi ska bli av med sen till våren. Tänk vad mycket skit man samlar på sig?! Och den skiten vi har här, har vi ju antingen plockat på oss sen i juli när vi flyttade hit( Slängde ju hur mycket som helst när vi flyttade hit) Eller så är det prylar som vi har bytt ut mot nyare och antagligen snyggare eller bättre, vad det nu var. Men varför inte kastat det direkt? Nej, eftersom Debbie inte kan hjälpa att hon samlar på sig en massa skit. Tänk om man kan behöva det lite senare? Mycket onödigt att slänga det då om det kan komma till nytta senare. Visserligen vill min man slänga skiten oftast, men är det mina saker säger jag bara att jag ska göra det själv men gör det aldrig. Jag tycker det är hemskt att slänga det. Känns bättre isf om någon annan har nytta av det om jag måste bli av med skiten och det är ju just det som vi ska göra. Vi ska sälja allt. Visserligen kommer det bli skönt att bli av med skiten egentligen!


Annars har inte mycket hänt idag. Min man kom hem vid sextiden. Skulle åka och handla. Och pumpa däcket på bilen. Och alla blinkningar stoppade, men dom kommer komma tillbaka sa pappa, så ska lämna in bilen på Onsdag när min man är ledig. Vatt punktering på den innan men skulle varit fixad när vi fick bilen men tydligen var det inte särskillt bra fixat. 


Nu sitter jag och väntar på att Fanny ska komma hem från jobbet.Hon skrev till mig att busschaffisen var lustig, men vilken busschaffis i Malmö är inte det då?:P Man sätter ju livet på spel varje gång man sätter sig i en buss här. Kör som om dom fått körkortet i ett kornflakespaket och snott bussen ungefär.

Den ena värre än den andra.


Nej pissa nu innan Fanny kommer!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards