♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under januari 2009

Av Debora Persson - 7 januari 2009 18:16

Alla har vi våra grejjer som vi är beroende av, när man inte få det så dör man.

Och jag dör snart för jag har ingen Coca Cola hemma!

Den enda skit vi har är Ramlösa.

Det är pisskallt ute men nästan bud på att asa sig ner till affären för att jag ska få min Cola!

Vet ju inte vart jag ska ta vägen just nu.haha

 

Bilen är dessutom klar till oss så min man ska hämta den på lördag! Äntligen ska man få något som fungerar. Något med värme. Perfekt.


Fick mina filmer med innan dessutom! Kan inte bli mycket bättre, jo om jag hade haft cola hade jag varit nöjd. Fan man skullat vara beroende av Kaffe istället. Det har man ju alltid hemma!



Av Debora Persson - 7 januari 2009 09:42

Sovit skit i natt. Hostat som en gris, min man kunde inte sova av det så jag fick gå ut och sova i soffan. Men de gör ju visserligen inget eftersom soffan är så jävla skön!

Det var vid fyratiden i natt. Låg vaken skitlänge då med eftersom jag kunde inte somna om. 

Jag är helt slut nu. Tur man är ledig idag med.

 

 Idag dessutom får jag mina filmer! Och häng mig om dom inte gör det! Idag ska dom fan komma!


Av Debora Persson - 6 januari 2009 12:24

Just det ja, röd dag idag ja..Ingen post kommer, ingen One Tree Hill heller då för den delen. Det var ju det jag visste! Så typiskt. För det kommer väl

ingen post idag då antar jag..?

 

 

    

 

 

Jaja, men nu ska Debbie försöka vila lite till. Mysa lite med mina bebisar med som ligger och sover i sängen.

Av Debora Persson - 6 januari 2009 10:47

Blev att man stannar hemma idag. Hostar sönder mig själv.

 Går inte ens att vila lite för hostans skull.

Gud, jag dör.

 Men förhoppningsvis så kommer mina One tree hill idag så då kommer jag ha lite roligare. Men för att allt annat går åt motsatt håll nu för tiden så kommer det säkert inte komma någon film förrän nästa årtusende.

Bara för att jävlas.


Av Debora Persson - 5 januari 2009 19:40

Idag mår jag som en överkörd grävling ser ut. Så förkyld jag har blivit efter allt festande dom senaste veckorna.

Hostar sönder mina lungor snart.

 

Idag har jag för övrigt köpt min dammsugare som jag velat ha så länge! Fick den ju av mamma, men fick lägga till lite extra. Hon hittade den inte i affärerna så fick köpa den själv. Vissa affärer sålde den för 1600 medans andra precis brevid sålde den för 1200. Lite skillnard där.

 

Precis rätta färgen jag ville ha med! Det tackar vi mamma för. En redig pärla.

 



Av Debora Persson - 4 januari 2009 17:59

Gårdagen började med hemfärd till Sölvesborg.

 Min man åkte hem till Mörrum.

Kalas för mig och David skulle ske. Ena morbro med familj kunde inte komma så vi vatt inte så mycket folk.

Mamma hittade ingen dammsugare till mig så fick pengar till en sådan.

 

 

Sedan bar det av hem till Negern där vi satt någon timme. Sen bar det av till Tedde och förfest där.

Lorden blev det tillslut. Måste fan vatt ett år sedan man var där sist.



 

Av Debora Persson - 2 januari 2009 20:08

Ja, och idag fyller jag 21 år! Inte mycket firande visserligen. Har i stort sett tillbringat dagen med att titta på One Tree Hill.

Av min man fick jag lotter och choklad idag. Men får presentkort av han på Tatuering sen.

Fanny fick vi köra till jobbet eftersom hon hade försovit sig idag.haha härligt.

 

Imorrn förmiddag bär det av hem till Blekinge. Jag och David ska firas hos mamma 17.00. 

Förhoppningsvis får jag en dammsugare av lille mamma imorrn.

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards