♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under februari 2009

Av Debora Persson - 4 februari 2009 08:38

Drömde lustigt i natt. Jag, Fanny och en annan kompis från Jönköping skulle råna en värdetransport. Efter det fick jag otroligt dåligt samvete. Bad dom släppa av mig vid Ekbacken och sket i pengarna. Jag och Karin beslutade att vi skulle ta en sista minutenresa. Och Kalleponken hade tatuerat sig. Fast en sån tatuering där man skär bort huden istället. Det gjorde han i Spanien med Richard.

Algot hade kalas och bjudna var det våra kompisar. Satt vid ett långbord uppe på ett berg fullt med getter och fåglar.


Idag blir det jobb. Har stängning. Vet inte varför jag vaknade så tidigt. Vaknade först 7.40, Trodde jag missat klockan först. Men stannade kvar i sängen en bra stund.

Nu ska jag in i duschen.

Av Debora Persson - 3 februari 2009 19:43

Vet ni hur det är att duscha två katter? Svar: Ett helvete. Dom blir som riktiga odjur och hela badrummet blir dyngsurt. Sally.       Bosse var värst att duscha. Han är ju så stor så man kunde inte hålla i han som man kunde med Sally.    

Av Debora Persson - 3 februari 2009 12:36

Hur dum får man vara? 

Av Debora Persson - 2 februari 2009 17:26

GRATTIS!! Algot lille fyller 9 år idag!! - Här med spelet han fick av mig och min man. 

Av Debora Persson - 1 februari 2009 17:57

Idag bar det av först till Media Markt.Inte roligaste affären men gick där ändå en halvtimme.

Efter det bar det av till Burlöv Center och så gick vi där ett tag. Har ju inte vatt där innan. Dom åkte ju utan mig när vi skulle dit sist.

Ikea blev nästa stopp. Sjukt mycket folk var det. Vi skulle käkat lunch där med världens längsta kö i restaurangen. Sket i det. Handlade klart och stack till Svågetorp och käkade på Sibylla. Så många år sedan man käkade på det stället ju.


Av Debora Persson - 1 februari 2009 09:36

Ny månad igen. Se hur det artar sig? Skönt att Januari är över. Usch vad skönt.

Snö har vi fått med idag. Varför kan den inte försvinna för gott? Hatar snö. Och dessutom har vi bara tre vinterdäck nu på bilen. Reserven är ju sommardäck. Typiskt.


Min man och Negern är och köper frallor till oss nu. Finns säkert inga frallor kvar som jag villl ha. Dom tar alltid slut tidigt. 


Sen ska vi in till stan en sväng innan Negern åker vidare till sitt jobb.

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards