♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

Otrevliga människor

Av Debora Persson - 17 mars 2009 14:24

Inte alls trevliga människor man mötte innan. Gick dit och det satt två fruntimmer bakom luckan och jag sa mitt namn.

" Hm... Du är inte listad här." 


"Nehej"


" Vad har du för telefonnummer?"



" Jag vet inte, kan inte det utantill, men ni ringde till mig i morse så det måste finnas någonstans i datorn."


" Det finns inget nummer till dig, hur skulle vi kunnat ringa dig i morse då???"


" Ja, det vet jag inte, men ni ringde ju och gav mig en tid."


" JA; MEN DET KAN VI INTE HA GJORT FÖR DET FINNS INGET NUMMER TILL DIG. KAN DU TA REDA PÅ VA DU HAR FÖR NUMMER??"


Ja, vad gör man åt det, hon var ju dum på riktigt. SKulle jag ljuga om att dom ringde mig. Haha. Jag sket i det och gick och satte mig i vaäntrummet istället, utan att tala om vad jag hade för nummer. Dom skulle ha det ifall jag skulle avboka en tid sa dom. Men, om jag skulle avboka en tid så är det väl inte dom som ringer mig eller? Då ringer jag ju dom. Så egentligen kan dom ta sin egen telefon och trycka upp i röven.



Gick hem och tittade på Judys domstol sen. Vilka dumma amerikaner det finns. Stämmer varandra för minsta lilla. Oavsett hur många dollar det handlar om. Ett par dollar någon är skyldig den andre så stämmer dom varandra.

Precis som om jag skulle stämma någon för en hundring ungefär.

Tur man inte är amerikan.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards