♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under mars 2009

Av Debora Persson - 13 mars 2009 15:13

Svårt att andas just nu. Helt äcklig.

Men jag har fått pengar växlade nu iallafall till Tyskland. 

 

 Så imorrnbitti bär det av, ingen jättelust med att göra det sådär. Men sånt är livet. Får hoppas att det blir roligt iallafall. Och det blir det säkert.

Jag ska iallafall köpa godis på båten. För vad ska jag annars lägga mina pengar på? Okej lite alkohol, men det är ju de andra som ska handla. Knappast jag. Lite men inte mycket.

Har jag pengar så det räcker ska jag bjuda min käre far på ett flak öl.

Fast det blir ju ingen överaskning om han läser detta visserligen. 


Har absolut ingen lust att sitta på en färja 8 timmar imorrn. Fan, hade varit bättre om vi tagit bilen över Danmark. Men tusen gånger dyrare.

Blir säkert sjösjuk på detta med. Skulle inte förvåna mig för fem öre.

Brukar ha en jävla (O)tur nu för tiden.

Roligare resa genom Danmark, även om vägarna där är enormt dryga, men förra resan hade vi ju kul på, jag, min man, David och Negern.

Nu har vi bytt ut David mot Oskar.


Måste fan asa mig upp nu och fixa lite, Oskar och Negern är på väg hit snart. Helst ligger jag kvar på soffan och dör lite.



Av Debora Persson - 13 mars 2009 09:24

Vilken jävla förkylning man har. Inte alls kul.


Av Debora Persson - 11 mars 2009 09:45

Debbie får stanna hemma idag. Vaknat ungefär 400 gånger i natt.

Vid fyratiden trodde jag klockan var åtta och vi skulle stiga upp.

Sally har sovit hos mig i natt, hon blev utbytt, min man släppte ut henne någongång i natt och släppte in Bosse.

Så Bosse sov hos mig resten av natten. Detta händer fan aldrig. Han är en speciell katt som helst inte kelar utan ligger hellre i sin ensamhet, men vaknade en gång av att han lagt sig brevid mig(eller rättare sagt, hade tagit min plats tillochmed.) Jag fick ligga brevid han.

Snacka om att hanmåste varit kelsjuk, för detta händer aldrig.


Jag har fortfarande ont i hela kroppen, och halsen. Piss är det.

Och trött, eftersom det vatt en konstig natt. Ska vila en stund nu.






Ont

Av Debora Persson - 10 mars 2009 21:19

Haft ont i halsen och huvudet hela dagen. Och ont i hela kroppen. Varenda muskel.

Hostar med. Livet suger ibland.

Och jag har så ont.


Mötte upp min man inne i stan innan efter jobbet. Vatt lång tid tills bussen skulle gå så vi gick en sväng på triangeln.

När vi kom hem satt lilla Sally ute. Hon har varit ute hela dagen.

Så nu har hon varit kelig sen vi kom hem.

Bara ligga och mysa.


Nu ska jag göra mig i ordning, och bara ligga på soffan tills jag somnar.

Så får vi se hur Debbie mår imorrn.

Ont

Av Debora Persson - 10 mars 2009 07:53

Det började igårkväll och nu har jag otroligt ont i halsen.

Har inte tid med sådanthär nu.

Av Debora Persson - 9 mars 2009 21:20

Hemkommen från jobbet.

Vatt en lugnt kväll kanjag säga. Och vi hade roligt med!


Pernilla.

 Debbie


 Lagom trött nu, Min man lagar mat till oss. Blir väl att man somnar framför tvn för en film ikväll med.



Av Debora Persson - 9 mars 2009 09:09

Gick och la mig innan 23 igår. Vatt dödstrött.

Vaknade därför tidigt med.

Börjar inte jobba förrän 11.30 idag. Bytte tid, och jag som lovat mig själv att jag inte skulle göra det. Så typiskt.

Måndag idag och ny vecka.

Kommer visserligen inte hända så mycket denna veckan. Bara hoppas på att den kommer gå snabbt. Jobbar måndag till fredag nu.

I helgen däremot händer det ju mer. Negern och Oskar kommer på fredag och lördag morgon bär det av till Tyskland. Och så ska vi i stort sett tillbringa hela den dagen på en tråkig färja.

 Men det kommer bli kul iafllafall hoppas jag.



Av Debora Persson - 8 mars 2009 22:29

Hemma i Malmö igen.

Bakade innan, tre satser muffins. Glömde mina muffins hemma hos mamma givetvis. Och lite andra saker. Så typiskt.


Nu är jag hemma iallfall..

Tittar på Beck och så har jag gjort mat till imorrn.


Trött på allt och alla. Trött på att folk alltid ska lägga sig i ens liv. Hela tiden få kommentarer och tillsägelser. Jag är inte fem år längre. Jag kan tänka själv och leva mitt eget liv.

Tror inte att folk skulle uppskatta att jag alltid kom och berättade vad de skulle göra och hur de skulle leva hela tiden.

Jag vill inte att folk ska leva mitt liv, det kan jag göra själv.

Jag kan leva mitt eget liv så låt mig vara.


Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards