♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under mars 2009

Av Debora Persson - 4 mars 2009 08:11

gomorrn.  Ska egentligen inte vara uppe nu, men visste inte vad klockan var så steg upp, mobilen låg på andra sidan av sängen. Klockan var ju ställd men vaknade av att jag trodde den inte hade ringt eller något.

Men sovit tillräckligt i vilket fall som helst.

Sov på eftermiddagen minst en timme igår, somnade framför tv och sov en stund, vet inte hur länge.

Och nästan 8 timmar i natt.

Ska jobba sen, men börjar inte förrän 11.30 så nu har jag ju ett par timmar på mig jag ska det.



Kom fram till igår att vi spikar lördagen för Tyskland. Och det ska bli skitkul. Åka hemifrån 7 på morgonen är visserligen inte så jättekul, bättre att åka på natten( Men fanns inga tider att åka då) för då hade man kunnat sova på färjan. Får vara uppe hela natten istället.

Färjan är ju det dryga i helvetet. 4 Timmar på en tråkig båt, i land och handla liten stund sen på färjan i 4 timmar igen. Jippi.

Bara det inte hinner bli snö igen för då får vi ju pissa på det.


Av Debora Persson - 3 mars 2009 13:31

Vilken skön dag det är idag! Solen har vaknat. Fan vad härligt, ska ut och gå sen. Vi städar nu. Och utemöblerna ser nästan nya ut med. Dom var dammiga och äckliga innan.

Ska till Svågertorp och tvätta bilen med sen.

Så har vi kommit fram till att det blir en tysklandsresa nästa helg. Med Oskar, och eventuellt Negern då.

Den helgen hoppas jag på att min far kommer med. Så ska ringa han sen och se om dom gör det.


Av Debora Persson - 2 mars 2009 21:49

Hemkommen från jobb. Lite jobbig dag och kväll, men kom ju tillslut hem, vilket betyder att allt inte gick åt helvete. Kunde ju blivit inlåst.

Syster min kommer inte imorrn, hon var tvungen att göra ett prov hon inte kunde ta ledigt ifrån.

Furulundskolan är inte som andra skolor. På andra skolor kunde man vara borta hur mycket som helst, utan att studiebidraget rykte, man hann inte ens få någon varning. Furulund ryker fanskapet direkt. Så ingen idé för henne att skita i skolan för Malmö.

Men men sånt är livet. Ingen gillar Furulund. Jag klarade ett år där. Vägga var fan så mycket bättre.

Jaha, då blir man helledig imorrn då. Härligt det med!

Nu kom min man hem, och nu ska jag käka lite, och titta på tv innan jag somnar.

Av Debora Persson - 2 mars 2009 08:59

Uppe tidigt idag, vaknade av att jag fick sms, men somnade om en stund till direkt.

Lika bra, imorrn ska vi upp tidigt med ju.


Veckan för min del kommer se ut såhär:


Måndag: Jobba 13-20.30 Mycket mer kommer antagligen inte att hända.

Tisdag: Upp tidigt. Ska iväg. Sedan är man ju ledig så hem och göra ingenting. Och min syster med vänner kommer antagligen och hälsar på. Vet inte hundra än.

Onsdag: Jobba 11.30- 20.30

Torsdag: Jobba  11-20

Fredg: Jobba 10-19

Lördag: Åka hem till Sölvesborg och mamma. Kommer gå igenom vinden för att hitta gammal skit vi kan sälja på loppisen.

Blir eventuellt kalas i Karlskrona med. Kusinen fyller år. Men beror på hur dags, och om vi ska stanna över natten.

Annars blir det hemfärd samma dag.

Söndag: LEDIG


Denna veckan ska jag fan inte ta någon annans tid att jobba heller.

Inte byta en enda tid.




Av Debora Persson - 1 mars 2009 19:57

Blev en kort jävla runda ute innan. Blåste ju som fan och kallt som in i helvete.

Man blir inte lyckligare av kyla och storm så kunde lika gärna traska hem igen.

Här hemma blir det snart Herre på Täppan och sen film, om min man kan stänga av xboxet någon gång.

Ska betala våra räkningar med sen. Snacka om att denna månaden kommer bli fattig. Massor av räkningar. Dessutom har jag shoppat på HM för ca 1000 spänn som ska betalas. Iaf hälften ska göras idag!

Jesus.



Av Debora Persson - 1 mars 2009 19:11

Sjukt mycket idag med. Men inte i närheten av vad det var igår, men helst sjukt mycket. Vad är det för speciellt med denna helgen? Förutom lönehelg, men det har vi ju varit med om tidigare och det har inte heller varit såhär mycket då.

Men hemma nu iallfall. Ätit har vi med. Ska snart ut och gå en runda.

Sen blir det tv.

Skittrötta både jag och min man. JObbar hela helgen. Denna veckan har jag ju jobbat 6 dagar. Gillar inte sådana veckor, men blir ofta så när man jobbar helgen.



Imorrn har jag fet sovmorgon så ikväll ska jag somna i saffan framför tvn. Visserligen brukar jag göra det. Oftast. Alltid. När vi tittar på film. 

Oftast när vi tittar på film, och somnar och ska kolla klart på det jag missade så brukar jag alltid hinna somna innan slutet i vilket fall. Men ger filmen två, MAX 3 chanser. Sen ger man fan i filmen.


Av Debora Persson - 1 mars 2009 07:58

Jag orkar inte jobba idag. Vill verkligen inte. Och hela dagen med!

Men men, imorrn får jag ju sovmorgon för då börjar jag inte förrän 13.00 Jag gillar verkligen inte att gå upp tidigt och jobba.

Jag vill bara gå och lägga mig igen!

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards