♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 18 juni 2009

18 Juni- Höjdarlön.

Av Debora Persson - 18 juni 2009 21:34

Hemma från jobbet.

Jobbet gick bra. Jag fick köra kvällsskiftet, var längesen jag gjorde det sist. Var inte så haj på det som jag brukade, så blev lite stressigt mot slutet. Kassorna ville inte stämma alls.

Fick mitt lönespec med. Får semesterersättningen denna månaden så var höga siffror på pappret. Förra året kommer jag iåg att jag blev glad över de 15000 jag fick då. Detta året var det betydligt mycket mer. 

Och det är bra, för nu har jag pengar till Göteborg och Ullared. Sen ska jag lägga undan resten till höst när bebisen kommer.

Kan behövas eftersom jag inte kommer få ut så mycket när jag går hemma.

Så dom ska sparas.:) Spara har jag svårt för så får se hur illa det kommer gå.


Imorgon är det midsommar och förhoppningsvis kommer det vara fint väder ute så man kan sitta ute och äta utan att frysa ihjäl.

Tak har vi, men kyla kan vi vara utan.

Oskar och Negern kommer ner till oss och umgås med oss. Jag jobbar visserligen till 15.30 och min man jobbar till 18 men sen är vi ju lediga hela helgen så inte så illa.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards