♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under september 2009

Av Debora Persson - 21 september 2009 10:42

Idag är dagen min man spikade för Lilleman skulle komma. 21 September.

Men det känns inte som om han vill komma idag. Då siktar vi mot den 26? Då tror jag han kommer. Eller den 3 Oktober.

Vi får se. Han kanske kommer dagen han ska komma, 1 oktober. Eller kommer han kanske dagen som var spikad först innan vi var på ultraljud. Den 24 september.

När ska han komma?



Av Debora Persson - 20 september 2009 22:06

Kom ut nu Lilleman.


Ultraljud90  
  

Av Debora Persson - 20 september 2009 19:32

Min man och jag åkte innan och införskaffade oss flyttkartonger.

Nu kan vi packa ner allt efter hand eftersom vi nu har lådor så det räcker.

Sally blir lycklig över alla lådor med, för det är något specellt med lådor för katter. En otroligt rolig leksak. Tänk vad katter är lättroade!

I ivlket fall så har vi packat ner lite. Kläder som vi inte anväder mer denna nu på ett bra tag har vi fått ner i säckar med så garderoberna är rensade och nästan tomma för visst hittade vi skit med som skulle slängas.




Av Debora Persson - 20 september 2009 16:58

Blev rundan på stan idag.

Först åkte vi till tippen för att slänga lite bråte och skit.

Sedan blev det Entré och där gick vi en stund och tittade. Ska ju ha födelsedagspresent till mamma.

Sjukt svårt att hitta present till en kvinna som har ALLT.

Åkte vidare till Triangeln, och tillslut hittade jag lite till henne. Ska ha en sak till men det får vi ta nästa vecka för den affären var inte öppen idag.

Blev akut chokladsugen så var bara tvungen att handla lite gott och sedan blev det thaien innan vi åkte hem och käkade för vi alla tre höll på att dö av hunger med dessutom.

Klockan har redan hunnit gå hela dagen, helt sjukt egentligen. Kan inte fortsätta sova bort dagarna såhär längre.


Av Debora Persson - 20 september 2009 11:27

Du är på dag 269 av 280. (96,1%).
Du är i vecka 39.
Du har gått 38 fulla veckor och 2 fulla dagar (v38+2).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden.
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 1 okt 2009
Du har 11 dagar kvar till beräknad förlossning.

Av Debora Persson - 20 september 2009 10:47

Usch vilken jävla natt.

Inte sovit ett skit känns det som.

Gick och la mig i lagom tid igår. Fick pissa två gånger eftersom Lilleman ligger och retas och trycker på blåsan.

Vaknade vid 5 occh var pissnödig igen.

Kunde sen inte somna om.

Pissade igen. Och sedan mådde jag illa. Så illa att jag verkligen trodde jag skulle behöva gå och spy.

Pissa igen och när klcokan närmade sig 8 så måste jag somnat om tillslut ändå för sen vaknade jag 10.20 idag igen.

Drömde dessutom att vattnet gick och Lilleman skulle komma ut.

Men det var ju bara en dröm såklart.



Av Debora Persson - 19 september 2009 22:26

Ikväll efter maten hann vi gå ut en sväng för att smälta ner maten och sen spela "500"

Självklart leder jag STORT. Snart blir det morötter och dippa.

Börjar visserligen bli ganska trött nu men får tvinga mig själv att vara vaken ett tag till eftersom det ändå är lördag..!


Imorgon blir det förresten ingen ishockey för vår del. Pappa skulle inte åka ner hit så vi hoppar det.

Hade varit kul att träffa honom annars, vet inte när vi träffar honom nästa gång heller, men sånt är livet. Får tvinga ner honom när Lilleman kommit istället.

Får ta en promenad på stan i morgon istället:)




Av Debora Persson - 19 september 2009 20:38

   


Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards