♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 30 december 2009

Nutramigen

Av Debora Persson - 30 december 2009 14:16

I morse ringde de från sjukhuset till oss igen och sa att vi kunde hämta maten till honom idag istället.

Hon hade pratat med magläkaren på barnmottagningen och han tyckte vi skulle ge honom den maten med.

Hon tyckte så synd om min lilla Maximilian. Hon tyckte synd om mig med faktiskt:)

Hon tyckte det var konstigt att dom inte sagt på bvc tidigare att vi kunde testa denna maten. Och vi som sagt redan från början att han har ont i magen och att vi kanske borde testa mjölkfritt.


Så väl på sjukhuset fick vi nu en hel burk med Nutramigen till honom. Vi trodde ju först vi bara skulle så några portioner till honom som dom sa igår att han skulle få för natten bara. Men en hel burk var inte helt fel!

Slapp vi åka till apoteket idag iallafall.


Någon tid til läkaren gick inte ändra. Nästa lediga tid var inte förrän 27 januari så har kvar vår tid men hon satte upp oss om någon skulle ringa återbud så får vi komma isåfall. För hjälper denna maten kan det bli jävligt dyrt för oss om vi ska åka och handla mat var och varanan dag till honom fram till den 20e utan recept på det...


 


Nu på vägen hem åkte vi inom och hälsade på Sally. Hon var ute så släppte in henne innan vi åkte igen. Karin är ju i Sölvesborg nu fram till fredag så får kolla till Sally så länge.

Hon blev iallafall glad att se oss!:)

 
 
Emelie

Emelie

30 december 2009 14:44

Hoppas den hjälper nu.

http://familjenbrocka.blogg.se/livet

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards