♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 1 februari 2010

Katt, Katt och Katt

Av Debora Persson - 1 februari 2010 23:02

Efter 3 hela år med katt så känns det faktiskt redan tomt här hemma utan en liten pälsboll.


Men tänk att på 3 år har vi haft en del katter ändå.

Först kom Bosse. Efter ett tag ville han ha en kompis så då flyttade världens sötaste lilla Maja hem till oss. Bosse och Maja gillade verkligen varandra, de låg alltid tätt ihopkurade och sov. Maja kunde ligga på rygg på min mage och sova flera timmar med tassarna i vädret.

En vacker dag försvann min lilla Majse och Bosse var verkligen ledsen. Sally flyttade hem till oss, fast hon var en kille upptäckte vi sedan.

Sen försvann Bosse. (Två av våra katter och X antal andra katter försvann i det området på så kort tid..Någon misstänkt det hade vi. Grännkärringen som hatade katter stod överst på vår lista iallafall)


När vi flyttade hem till Kristianstad flyttade Gösta hem till oss.

Men nu när Lilleman inte tål dom så fick Gösta flytta. Och sedan Sally. Elsa fick vi hit tillfälligt tills hon fick nytt hem (Elsa och Sally bytte hem)

Nu har vi plötsligt INGEN katt.

( Bosse borta, maja borta, Gösta befinner sig i Mörrum, Sally befinner sig i en studenlägeneht hos syrran och Elsa har flytat till Karlskrona)


Godnatt.

katt.

 
 
Emil

Emil

21 mars 2011 17:17

Jag har snickrat ihop en liten kattwidget till bloggplatsen som gör att man får en ny bild på en katt varje dag i sin meny. Du kan kolla på min blogg hur det ser ut och det vore jättekul om du ville prova att använda den och kanske blogga om den :)

Tack på förhand
Emil

http://bilder-pa-katter.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards