♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

Har vi slutat leva som folk nu?

Av Debora Persson - 15 mars 2010 23:11

Tillräckligt trött för att egentligen inte orka skriva. Trött på folk. På er helt enkelt.

Ska allt bara ske när det passar er hela tiden?

Hur svårt kan det vara att bara någon gång höra av sig?

Vi har inte slutat leva för vi har fått barn.

Vi kommer iallafall inte springa och jaga er mer. Vi klarar oss utmärkt med de vi har.

Mycket annat än att ha jobbat har inte skett. Stängningen gick som på räls. Tågresan hem kände jag för att be personalen om dom inte kunde införa fotpall till de som jobbar hela dagarna för ont, det har jag. Man sitter ju så obekvämt att en fotpall är enda sättet att kunna hålla fötterna i liv. En stor fluffig mjuk fotpall. Gärna med inbyggd massage.

Nu ska jag käka. Sjukt hungrig. Inte ätit annat en än halv cheese och en halv paj idag. SÅ nu kommer det bli VITLÖKSBAGUETTE. Ja, jag vet att jag inte tycker om vitlök. Hatar vitlök, men helt plötsligt händer det, och man blir sjukt sugen.

Wallander på tv nu med. Och så ska jag hoppas på att min son kan få vakna en liten stund så jag får pussa på honom lite innan läggdags!


 
 
Anette

Anette

16 mars 2010 06:53

Känner igen de där, sådär va de för mig i början oxå.
De är svårt för folk att förstå/anpassa sig när man fått en liten kotte.. Men de där löser sig me tiden!
Tro mig :)

http://www.min.blogg.se

 
Malin

Malin

16 mars 2010 11:56

Tråkigt när det blir så. Men man känner sig lite bortglömd ibland faktiskt sen man fick barn!

http://sillybarbiie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards