♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 20 mars 2010

Spelkväll

Av Debora Persson - 20 mars 2010 22:37

Vid sextiden kom Fia och Henke hit till oss. Blev god mat först och främst. Efteråt så hade dom med sig spel som vi spelade.  

Kampen mellan kvinna och man samt Hon slukades av vargen tror jag det sista hette. Spelade iallafall i lag. Jag och Fia lät killarna vinna första rundan, men andra spelet var det slut på snällspel så då vann vi.

Maximilian totalvägrade somna under tiden vi hade gäster. Tyckte självklart att det var oartigt att gå och lägga sig om man har gäster men så fort dom åkte så däckade han direkt. Lilla vännen så himla trött han var.

Kvällen har iallafall varit hur bra och trevlig som helst. Får vi göra om många gånger. Tyvärr fick dom åka hem ganska tidigt eftersom Fia skulle jobba imorrnbitti. Nästa gång får bli när ingen av oss jobbar helg. :)


   

 
 
karin

karin

21 mars 2010 16:36

var kampen mellan kvinna och man kul? :)

http://karinpeersson.blogg.se

 
Debbie

Debbie

21 mars 2010 16:38

Skit kul:)

http://deborapersson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards