♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under mars 2010

Av Debora Persson - 19 mars 2010 23:03

Hemma från jobb nu.

Slut med arbete för den här veckan.

Nu tar jag helg helt enkelt.

Har bunkrat upp med påskmust och lösgodis.

Film blir det med, men om den ses klart vete tusan.

Trött som fan. Vilken film det blir har jag ingen aning om, men det var någon mannen ville se.

Maximilian ligger och sover. Snarkar det gör han lilla gubben. Högt.

Bara det inte håller i sig, det räcker med att mannen snarkar och jag hatar när folk snarkar. Kan inte sova då.

Mannen kan jag ligga och sparka på när han snarkar men det kan jag ju inte med Maximilian.

Hoppas som vanligt att han snart kommer vakna så jag kan pussas lite med honom innan vi ska gå och lägga oss!


Av Debora Persson - 19 mars 2010 10:49

Det regnar ute och är pisstråkigt väder.

Tur man ska jobba så slipper man se regnet.

Men egentligen är det ju innesittarväder så hade varit skönt att bara ligga på soffan och glo på film hela dagen.

Skönt att snön försvinner nu iallafall.

Kanske kan bli sommar någon gång snart? Vår åtminstone, så man kan slippa tjocka vinterjackan. Och slippa frysa havt ihjäl när man väntar på buss och tåg.

Sitter mest och inväntar tid på att ge sig iväg. Mannen kör mig till tåget idag och förhoppningsvis hämtar han mig ikväll med.

Funderar på att äta något innan vi drar men är ick hungrig men måste käka för sen kan jag inte äta förrän vid halv fem kanske. Mög.

Av Debora Persson - 19 mars 2010 08:24

Tyvärr vaknade inte Maximilian igår som jag hoppades på.

När vi gick och la oss bytte jag ändå blöja på honom, inte ens då vaknade han. Men sen, jag vet inte när för har noll koll när jag sover. Tror klockan var 05.00? då vaknade min lilla herre och skulle lägga sig i vår säng.

Nu är han iallafall vaken och sitter och glo på The Voice med mig i soffan.

Idag är det dags för jobb igen, åker vid 12, men börjar inte jobba förrän 14.30



Av Debora Persson - 18 mars 2010 23:18

Hemma från jobbet nu. Mina fötter gillar inte riktigt att jag börjat jobba..

Iallafall så har det gått bra. Är bara i morgon med sen är jag ledig i helgen. Då blir det finbesök från Mörrum , vila och massa mys med Maximilian. Honom har jag förresten inte sett av sen jag kom hem från jobbet. Han ligger och sover i sin säng så vill inte gå in och väcka honom. Hoppas hellre på attt han ska vakna av sig själv snart så vi kan pussas lite.

Nu blir det väl att glo en stund på tv innan vi går och lägger oss.

För trött det är jag banne mig!

Av Debora Persson - 18 mars 2010 10:06

Jobbdag nummer 4 denna veckan är på ingång. Om en timme tar jag bussen till tåget.

Helt mör i kroppen efter denna veckan och veckan är inte ens över.

Ska passa på att sova på tåget eftersom det har varit en bökig natt. Maximilian vägrade på allvar sova igår när vi gick och la oss.

Massa tjaff så han fick ligga mellan oss.

Låg och sparkade och hade sig innan vi tillslut somnade?

Upp tidigt idag med var det. Även om jag fick sova en timme längre än pojkarna.

Maximilian har precis vaknat nu efter att ha sovit en tiominutare.

Ser nyvaken ut, precis som om han hade sovit hur lång tid som helst så nu ska vi pussas lite innan jag ska göra mig klar.

Av Debora Persson - 17 mars 2010 23:45

Min son har vaknat och är pigg till tusen.

Han pratar och kan inte sitta stilla alls.

Skrattar och hoppar.

Men det gör inte mig något, jag har ju inte träffat honom på hela dagen!

Verkar dock inte som om han tänker somna om än på ett bra tag.

Och vi som ska gå och lägga oss.

Men först ska vi pussas lite.

Av Debora Persson - 17 mars 2010 10:04

Idag tog vi oss banne mig sovmorgon till 8.30 Fast blev väl inte mycket mer sovtid iallafall. La oss inte förrän 00.30 och Maximilian har legat och snurrat halva tiden.

Snart är det iallafall dags att sätta mig på bussen till tåget och sedan vidare med buss igen till jobbet. Nu blir det att pussa på lilleman innan jag drar och innan han somnar igen. Han ligger och gnuggar sig i ögonen och håller för dom som han brukar när han är en tröttis.

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards