♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under mars 2010

Av Debora Persson - 10 mars 2010 21:35


Om man smyger lite så märker ingen..

 

Bara smaka lite...

 

 

  

Av Debora Persson - 10 mars 2010 21:16

Hemma från jobb nu.

Sjukt trött och ont i fötterna.

Sitter brevid min fina pojk som ligger och pratar på för fullt.

Emellanåt så måste han bara trycka lite på datorn. Pilla lite så är han nöjd för en stund.

Annars ska han alltid pilla. Annars blir han vansinnig och skriker. Men får han bara trycka lite så blir han glad.

Gullegubben.

Nu blir det tv och en massa pussande och kelande.

Av Debora Persson - 10 mars 2010 07:41

 

Av Debora Persson - 9 mars 2010 20:33

Slutade tidigare från jobbet idag. Insåg att jag inte skulle hinna med mitt tåg hem då, skulle få ta pågatåg hem men som tur var mitt tåg försenat så hann med tåget.

Så en timme tidigare var jag hemma. Maximilian har tyvärr somnat så kan icke gosa med den lilla älsklingen.

Nu ska vi iallafall leta upp en film eller något annat på tv som vi kan kolla på innan läggdags!

Av Debora Persson - 9 mars 2010 07:48

Nu börjar min arbetsvecka nr 2!

4-dagars jobb blir det.

10 minuter tills vi ska åka så nu ska vi klä på lilleman. bye.

Av Debora Persson - 8 mars 2010 21:04

Trots allt blev det en bra dag. Fick lite att göra ändå.

När Oskar kom blev det fika sedan åkte han och Dennis och kollade på lägenheten Oskar skulle titta på.

När dom kom tillbaka gjordes det pannkakor.

Kalleponken är välnlig att hjälpa mig med PhotoShop men det vill sig jäklar inte ändå. Jag och datorer funkar inte alls bra ihop!

Nu har vi iallafall ätit och kollat på Familjen Annorlunda. Fy fan avd roligt.

Nu blir det Hollywoodfruarna. Ska få min son att somna med. Han somnade innnan i ungefär 2 minuter sen har han avrit på topp igen. Han är jättetrött men bara totalvägrar. Han ligger och spekar med armar och ben och pratar för fullt. Emellanåt gnuggar han sig i sina små trötta ögon.

I morgon är det ny arbetsvecka igen. 10-19. Liknande tider blir det resten av veckan med.

Av Debora Persson - 8 mars 2010 18:01

Rulla runt, rulla runt. Smaka lite på pyamasen.


           



Ute och gick innan. Mötte upp K och gick till affären.

På vägen hem mötte Oskar upp oss och vi gick hem och fikade.

   

   

Av Debora Persson - 8 mars 2010 17:12

Vi var och hämtade Maximilians pass innan.

På bilden har han fått tre dubbelhakor bara för han satt så snett på stolen stackarn.

Men det gick snabbt att få hem det iallafall. Var väl i torsdags vi var där och fotade honom.

Men men, det blev bra iallafall.


 

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards