♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under april 2010

Av Debora Persson - 15 april 2010 08:00

Gomorrn.

Vilken natt!

Först vaknar man till och från hela tiden för Maximilian stackarn vaknade hela tiden. Han hade det jätte jobbigt under natten.

Sedan vaknar jag av att Dennis står utanför sovrummet och pratar i telefon. Första tanken var att klockan var så pass mycket efter den långa natten att vi kunde stiga upp. Trodde han pratade med min pappa (Varför?)

Men klockan var bara 02.25 Och så hör jag honom säga " har hon inte kommit hem än?" och " Får du inte tag i henne då?" Då vaknar jag till direkt, blir klarvaken och livrädd. K skulle ut på studenfest ikväll.

Så kommer han in igen och sa att K inte kommit hem. Hon skulle kommit hem vid 24.00 tiden tydligen så Dennis ringde K och hon svarade givetvis inte. Bara upptagetton hela tiden.

Men tillslut fick han tag i henne men då hade hon redan hunnit skrämma livet ur mig.

Tog ett tag innan man kunde somna om. Fick inte sova särskillt länge tills Maximilian vaknade igen och så höll det på till klockan 7.30 för då gav vi upp och steg upp igen.


Nu ska vi iallafall äta frukost. Sen är det ju så förbaskat fint väder ute så ska förhoppningsvis ut en runda snart och sen ska här städas lite innan vi får besök!


 

Av Debora Persson - 14 april 2010 22:54

Hallao.

Inte mycket att skriva. Jobbat hela dagen. Mff match och självklart mycket att göra då.

Väl hemma stod mina pojkar och väntade på mig när jag klev av tåget. De hade kommit tidigare så gått en sväng med vagnen. Maxontaxon sken upp som en sol när jag kom.

Han har saknat sin mamma givetvis.

Åkte till affären och handlade mat och blöjor. Sen hem och äta och glo på DH. Mycket längre än såhär kommer vi inte ikväll. Jag är pisstrött.  

I morgon är jag ledig och då får vi finbesök.

Av Debora Persson - 14 april 2010 07:30

Nyvaken och glad. Bryr sig inte om att hans föräldrar inte fått sova i natt.

Galet vacker iallafall.

Farsan bryr sig inte om att tröjan är galet mycket för stor.

Är man mff-fan så är man tydligen.

  


   

  

     

  

Av Debora Persson - 14 april 2010 07:24

Drake i skinnjacka

   


  

Av Debora Persson - 13 april 2010 21:10

Verkar som denna dagen varit pest och pina för många... Även för mig. Jobb gick visserligen bra och allt annat. Just nu är det bara FÖR mycket trassel i min skalle så jag orkar varken tänka eller annat. Hade varit skönt att dra täcket över huvudet och ligger där under tills i sommar.


Mina pojkar var och hämtade mig på stationen ikväll eftersom de tillbringat dagen i Mörrum. De mötte även upp min käre far i Karlshamn efter att vår bil varit på spabehandling i Karlskrona så bytte de bil. Nu har vi fått på sommardäcken med:) Perfekt är det.


Maximilian vaknade när vi bar upp honom till lägenheten så jag satte honom i soffan medans jag skulle klä av mig mina ytterkläder. Han satt där i soffan helt utslagen och tillslut orkade han inte hålla sina små ögon öppna längre så han däckade totalt. Fortfarande sin väst på sig med.

Han måste haft fullt upp hos farmor och farfar idag verkar det som:)


Nu ska vi ta och käka lite, glo på Desperate och sedan gå och lägga oss!

Av Debora Persson - 12 april 2010 22:16

Mannen visade just denna filmen för mig.

Fy fan vad grisig människa. Men fan vad ball.

Han gnäggar mitt i sången och låter EXAKT som en häst! Kolla runt 1.30 min och längre in i klippet så hör ni själva...


Av Debora Persson - 12 april 2010 21:21

Har inte mycket att skriva ikväll. Hemma för sent för att det var något fel med tåget så det var en halvtimme försenat. Min vanliga tur.

Har fyllt i ansökan om att få plugga till hösten nu med så nu hoppas vi på det bästa. Ska söka en jäkel till för att vara på den säkra sidan:)

Maximilian sover nu och vi tittar på bröllopsfotografen.


 

Av Debora Persson - 12 april 2010 07:27

Måndag. Ny vecka. Får hoppas denna vecka kommer gå snabbt för känner på mig att den inte kommer bli så himla bra...:/

Nu är vi iallafall uppe allihopa. Om en halvtimme ska vi vara iväg, pojkarna kör mig bort till tåget för ska fylla på resekortet och lite sånt där.

Dags att göra mig i ordning nu då!

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards