♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 28 juni 2010

Äntligen har vi köpt en ny vagn! :)

Av Debora Persson - 28 juni 2010 22:15

Vilken perfekt dag!

Vi åkte bland annat till Babyproffsen för att se om vi kunde hitta en barnvagn till vår älskade.

Och där stog den och väntade på oss!

En Orange Emmaljunga Scooter 2010!

Jag är så nöjd med den!

Och snygg är den med.

Mycket finare än på nätet när vi såg den där.

Mycket finare i verkligheten. Det fanns den orange och svart inne men vi var som sagt kära i den orange fina vagnen.

Så den blev det. Den följde med oss hem. Den är hur underbar som helst att köra. Inte alls lika bökig som den vi hade innan. Denna är lätt som en plätt och bråkar inte alls. Stora hjul på den och stänkskydd. På sufletten är det lucka så vi kan se vad Max pysslar med bland annat...

Vi är tokkära. Maximilian verkar helnöjd med den med... :)


Premiärturen gick galant!

   

Efter vi köpt vagn och kört den lite så begav vi oss hem till lillasyster för att gosa med Sally. La oss på en filt utanför en stund så vi slapp åka hem till lägenheten.

Kom sen på att vi kunde åka hem till Sölvesborg eftersom vi ändå inte kunde få plats med tre vagnar i källaren så kunde vi åka hem till mamma för att lämna Algots gamla och visa upp vagnen för delägaren :)

Så hemma hos mamma tillbringade vi kvällen. Vi hann ut och gå en sväng med Algot och Maximilian badade lite i poolen innan det bjöds på middag!


Min glada prick.

 


Sally

 


 


Han lovade dyrt och heligt att han inte hade ätit gräs...




  


        


Först välling och sen spela psp med morbror!

   

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards