♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 9 juli 2010

Jobbiga Nätter & Dagens Schema.

Av Debora Persson - 9 juli 2010 07:52

Vi har ordentliga sovproblem här hemma.

Varje gång Maximilian ska sova så bara skriker han..

Kommer aldrig till ro.

Ibland kan han somna och 2 minuter senare vaknar han till och då blir han klarvaken.

Oftast är han jättetrött så att han bara skriker i sömnen.

Då vill han varken ha napp eller flaskan. Han totalvägrar att sova nu för tiden. :(

När han väl har somnat kan han mest skrika hela natten (i sömnen)  



Idag var vi iallafall uppe 07.20 Vi ska ta och äta frukost och packa innan vi ska bege oss.




Ska åka och handla åt pappa på biltema och sen ska vi till Karlshamn för att åka hem till Alex, Simon och lilla Hugo

(alex är ju dessvärre inlagd på sjukan igen) för att lämna en nappflaska och pappas prylar. Hoppas såklart på att få träffa lilla Hugo med. =)



Sen ska vi oxå bege oss till Mörrum för att hälsa på Maximilians kusin som fyller år

om några dagar och fira honom lite.

Antagligen, om jag känner mannen rätt så blir det ett dopp i ån med..Om vädret blir bättre, ser rätt taskigt ut nu faktiskt..:s

  monligt och grått.



Sen senare så åker vi hem till min mamma så vi kan bege oss tillsammans bort till Hällevik för att hälsa på gullelillebror som befinner sig på Hällevikslägret.

Får se hur han trivs där, det är väl en vecka kvar på lägret tror jag. Minns när jag själv var där. Många herrans år sedan.

Jag hade definitivt hemlängtan!

12 dagar är lång tid när man är så liten.

Och så lärde jag mig busvissla ;)



Det är väl så dagen kommer se ut i stort sett. Vi sover ju hemma hos mamma till i morgon med eftersom Maximilian ska umgås med sin mormor själv i morgonkväll.

Han ska sova där medans vi åker hem utan bebis och umgås med vänner och sen är det dags för Kristianstadsdagarna.

Tycker fortfarande vi är duktiga med bortlämnande av honom, detta blir bara tredje gången vi gör det (min födelsedag, midsommar & så i morgon).



Nu är det dags för frukost och sedan får vi se om vi kommer iväg i tid, ligger rätt rejält efter tidsschema :)


 


 
 
Malin

Malin

9 juli 2010 12:01

Så himla tråkigt att hon blev inlagd =/
Kan tänka mig att hon saknar Hugo. När dem är så små så vill man ju inte vara utan dem en sekund :S

http://sillybarbiie.blogg.se

 
Ingen bild

Therese

9 juli 2010 19:03

har han nattskräck ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards