♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Måndag

Av Debora Persson - 30 augusti 2010 17:57

Hallå.

Mina käraste & lillasyster kom och hämtade mig på skolan idag. Åkte in till stan och banken där för skulle skaffa en ny internetdosa men de skulle ha 250 spänn för den så gick därifrån utan dosa. Jag vet ju att den är här hemma någonstans så tänkte jag skulle leta lite till innan jag får köpa en dosa då.

In sen till lindex och köpa strumpor till lilleman. Han fötter växer så det knakar. Och de lite större strumpor han har är utan halkskydd så de kan hjan inte gå i utan att halka runt. Så nu fick de bli lite större med halkskydd.


Lillasyster som lämnat sin bosdat nu ska sova hos oss i natt så hon slipper åka från Sölvesborg till skolan i morgon. Hon lagar mat till oss just nu. Mannen är i affären och köper något som vi missade köpa till maten och postar inbjudningskort.

Fick hem inbjudningskort idag till Maximilians ettårskalas.

Dock så fick vi ett mindre än vi skulle så någora kort får vänta med att skickas iväg. Min sida kunde vi skicka kort till nu och mannens sida får vänta några dagar till med att få kort så vi skickar alla de samtidigt. Alla kalasen blir på olika dagar eftersom vi inte bor i någon jättestor villa så är det bara till att dela upp kalasen. Nu blir det 4 olika kalas för honom. :)

Så det kommer snart kort till er som inte får de i dagarna:)


Nu ska jag fortsätta fixa lite här hemma. Leta efter internetdosan står överst på listan just nu :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards