♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 19 november 2010

Äntligen Helg igen!

Av Debora Persson - 19 november 2010 14:00

Äntligen är det helg igen! Ska tvätta om en stund, har massor av tvätt som ska tvättas eftersom vi inte tvättade allt förra gången när någon tog vår tvättid så vi hann inte mer än någon maskin. Lillasyster kommer hit om en stund och ska vara hos oss hela kvällen. Mannen är med jobbet ikväll så vi här hemma ska underhålla oss med Idol så länge.

Ska försöka hinna fixa lite här hemma med så man kan sätta sig i soffan med gott samvete ikväll. Är fruktansvärt trött idag så hade helst sluppit men vila får jag göra sen. Inget vidare väder ute heller. Först regnade det i morse, sen kom snön och nu är det regn igen så blasket ligger på marken och det blåser i luften. :(

Ska strax ner till dagis och hämta hem min underbara son igen.

Fick tillslut upp honom förresten i morse. 06.50 fick jag klä på honom medans han sov. 07.00 skulle han vara på dagis.. Han vaknade till och gjorde lite ljud ifrån sig redan vid 06 i morse så tände lampan och tänkte att han snart skulle vakna då men icke! Jag försökte prata med honom, jag sjöng, satte tvn på hög volym och fick tillslut dra väck täcket. Han rörde inte en fena förrän jag drog väck täcket för då blev han som en liten igelkott igen men han sov fortfarande.

Men som sagt, fick klä på honom 06.50 och när jag lyfte upp honom vaknade han, tyvärr fick det inte bli något morgonmys så fick klä på ytterkläderna direkt och gå till dagis. Trodde då att han skulle bli ledsen när jag lämnade honom för det blir han när han vaknar så sent. Men nu senaste tiden så har han varit ledsen varje dag trotts morgonmys. Men idag var favoritfröken på plats så då blev det inga ledsna miner inte:) Mycket nöjd när jag lämnade dagsiet såklart:)


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards