♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under november 2010

Av Debora Persson - 4 november 2010 17:57

Har haft världens bästa dag idag med min bästa Sofia.

Alltid underbart att umgås med henne! :)

Iallafall så blev det Maximilianmys för hennes del när hon kom hit.

Sen somnade han och vi fikade och pratade massor av skit som vanligt:)

När lilleman vaknade så tog vi bussen in till stan för att leka på Andy´s. Massor av timmar spenderade vi där och lekte oss totalt trötta tills Dennis kom och hämtade oss.

Nu har hon begett sig hemåt och jag ska vila en stund innan Lillasyster kommer hit för att övernatta (ja, hon är extremt mörkrädd & pojkvännen ska inte vara hemma i natt så sova själv finns inte i hennes värld).


Bilderna är absolut i oordning..

                                 

Av Debora Persson - 4 november 2010 09:22

God Morgon!

Idag sov vi faktiskt till 8.30, hur skönt som helst. Och så mysigt att vakna av att MiniSunesson hänger ovanför en glad som aldrig förr och så får man en kram av den söte!


Idag får jag och Maximilian besök av vår bästa vän som ska tillbringa dagen med oss. Mannen skickar jag bort till Oskar när Oskar vaknar. Och vi ska till leklandet idag med (jag vet, andra gången denna veckan).


Idag har jag dessutom anmält mig som testperson hos Smartson.

De har kampanj för Sempers Småfolk´s produkter och vi (Maximilian) hoppas såklart att vi får vara med och prova!

Ni kan med anmäla intresse HÄR!


 

Av Debora Persson - 3 november 2010 21:31

Maximilian vet med säkerhet hur man retar upp sina föräldrar och hur man tröttar ut dom till MAX. Men vi älskar honom för det   

Av Debora Persson - 3 november 2010 15:45

Man tänker tillbaka & tittar på bilderna. Lilla liten, vad man saknar den lilla plutten. Tänk att han blivit så stor nu!   


   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

     

Av Debora Persson - 3 november 2010 09:10

Shit vad det regnar ute!

Inget vidare väder alls idag. Mannen är hemma med oss nu resten av veckan och det är hur underbart som helst. Idag blir det staden för mannen eftersom han ska på ett möte som vi verkligen håller tummarna för. Jag och Maximilian skulle egentlien följt med till stan men i detta väder vetefanken om vi stannar hemma..

Riktigt soffväder idag!

Av Debora Persson - 2 november 2010 22:07

FotbollsVM för hemlösa?

Vem kom på det egentligen?

Blev han rik på det?

Är Sverige med där och spelar?

Vart fjärde år?

Hur mycket tjänar man på att spela hemlös fotboll?

Finns det hemlös fotboll för kvinnor?

Vilket land har bäst hemlösa fotbollsspelare?


Frågorna är många och inte ens min fotbollskåta pojkvän kan svaren.

Men han berättade nyss att det finns VM för hemlösa.

(han berättade om någon som spelade VM för hemlösa & sedan blev värvad till ett icke-hemlöst-lag & nu ett år senare är miljonär)

Han tycker jag funderar så konstigt ibland men

han berättar så konstiga saker för mig.

Man kan inte låta bli att undra..



 

Av Debora Persson - 2 november 2010 20:11

Kvällen är här, mannen har kommit hem och vi har varit och handlat med lillasyster.

Fick hem ett paket från Yves Rocher idag.

Apelsin/choklad för hela slanten och det luktar nått så fruktansvärt gott!

Man skulle kunna käka upp det om det hade gått..

Nu luktar det jul här.

Av Debora Persson - 2 november 2010 16:37

Det blev Andy´s ändå idag.

Blev en liten sväng till det när K skulle hämta Algot från kalaset där. Maximilian blev genast populär blav killarna som tog med honom och lekte direkt. Såklart att det är roligt att leka med de större killarna så Maximilian trivdes skitbra bland dom!


                 

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards