♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 6 februari 2011

Vår Helg i Blekinge..

Av Debora Persson - 6 februari 2011 22:30

Go kväll.

Vår helg har varit jättebra.

Igår körde vi ju till blekinge. Första stopp blev på Eko där vi handlade det sista till födelsedagsbarnen. Maximilian blev hungrig och köpte korv så han smaskade gott i bilen till Mörrum sen.. :)

Gott med korv..:)

   

Väl i Mörrum åkte vi till Dennis mormor och fikade. Maximilian trivdes där och där fanns massor att titta på och pilla på för hans del:) Pillade på allt verkligen ;)

Efteråt så mötte vi upp Dennis pappa för vi skulle gå vid ån och mata ankorna men det blåste så förbaskat så vi matade ankorna snabbt och sen åkte vi istället.


På kvällen blev det grillat och Melodifestivalen för vår del innan vi gick ut i frysan och la oss.

Busungen hos gammelmormor

   

Idag tog vi sovmorgon till 9.30 eftersom vi sovit ganska illa.

När vi var klara begav vi oss hem till Fia & Möller för lite fika och prat. Tittade på deras fina vagga de köpt till lille bebisen som vi alla längtar efter;)

Maximilian fick sig en present med, Teletubbiesfilm (som de pratar svenska på:)) Favoritfilmen sattes på direkt så där satt han på en liten pall och tittade på filmen medans vi fikade:)


  Favoritfilmen..

Fia hade en jättestor och rolig leksak..

  Sen blev det kalas för lillebror och Göte. Göte blev jätteglad över alla knäcken jag bakat till honom :)

Och så fick han en mugg med ringklocka på. Kul.

Algot fick en tröja och choklad. Han tyckte det var en tjejtröja och verkade lite tveksam mot den först men sen ville han behålla den iallafall så han gillade den nog ändå. Den var vit och svartrandig med någon snubbe på- köpt på herravdelningen;)

Det bjöds på massor av tacos och semlor+ semletårtor.

Vi var ute och tittade på hästarna vilket var spännande tyckte Maxen. Han längtar nog tills han är tillräckligt stor så han kan få rida själv:)

Han fick namnsdagspresenter med, Fiskespelet som han önskat sig fick han av morbror Algot och så fick han även en jättesnygg tröja av mina kusiner Leo, Max och lilla My:)

Fiskespelet från morbror Algot..

Fina tröjan..

 

De flesta pojkarna samlade på samma ställe.. Tacos  Far & son  Morsan  Mitt gull.   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards