♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under februari 2011

Av Debora Persson - 1 februari 2011 17:30

Blev en snabbis på stan innan eftersom jag skulle hitta födelsedagspresent till lillebror Algot.

Hittade en tillslut och jag var nöjd med den. Blev en runda till Åhlens med och där hittade jag en hel del till min lilla prins. En Star Wars t-shirt, linne och kalsonger (pyamas), vanthållare, 5 par stumpor och yttligare 3 par kalsonger för hundringen. Strumpor går åt som smör här hemma så det är perfekt med lite mer strumpor i lådan:)

  För övrigt så hade jag tänkt att jag skulle hunnit baka rosenbröd idag så jag får nog strax börja med det om det ska bli av...

Rosenbröd har min käre sambo tjatat om länge nu så är väl på tiden att jag sätter igång och bakar det. Var faktiskt exakt ett år sedan jag höll på att baka huuuur många bullar som helst inför dopet som var den 7 februari i fjol. Är så himla enkelt att göra dem men de tar rätt lång tid eftersom de ska jäsa två gånger med..

Om en timme kommer mannen hem och då antar jag att det är livsviktig fotboll på tv.. Då kan jag fixa här hemma sålänge eftersom på torsdag får vi finbesök från Karlskrona.. :)

Av Debora Persson - 1 februari 2011 08:40


 

  Min lilla prins har namnsdag idag.

 


Max & Maximilian har namnsdag idag.

Därför firar vi massor eftersom min lilla kusin heter Max och lillebror Algot heter Maximilian i andranamn. Och så min lilla Maximilian såklart.


Idag har vi även ett födelsedagsbarn vid namn Khaled som fyller 22 år idag.

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards