♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2011

Lördag

Av Debora Persson - 8 oktober 2011 21:08

God kväll!

Min pappa kom i morse och lämnade syskonvagnen till oss och hämtade lillebrors tv. Maximilian målade en teckning till morfar och de hann gosa en stund innan vi var tvugna att bege oss mot bussen.

Hann tyvärr inte titta på vagnen så får titta på den i morgon :)


Jag och Maximilian åkte bussen in till tåget. Tåget var proppfullt på folk och vi fick ssitta brevid en annan man. Han pratade engelska men han underhöll Maximilian i stort sett hela resan så det var ju bra. De satt och tittade ut på allt och han gjorde roliga ljud.

Sen mötte vi upp Karin och Algot, som satt inne hos frissan. Algot klippte sig och han blev skitsnygg i sin nya frisyr!

Jag stack till jobbet och tillbringade dagen där. När det var en timme kvar av mitt pass så kommer Karin, Algot och Maximilian. Ni skulle sett hans min när han såg att jag var där! Så fruktansvärt förvånad han blev! Ni som känner han vet vilka miner han kan göra!

De fikade och väntade på mig tills jag slutade och sen gick vi hem till Karin igen och packade ihop Maximlians grejer innan vi begav oss mot tåget.

Lika fullt var tåget denna gången och dessutom var det sent.

Jag hade blandat saft åt Maximilian i hans flaska men i all hast hade jag inte skruvat åt den riktigt så när vi kommer fram till tåget är jag blöt för flaskan låg i min handväska. Allt i min väska var dyngsurt och det fanns inte en droppe saft kvar i flaskan. En bok jag knappt kommit halvvägs i går nog inte fortsätta läsa ens en gång. Allt var verkligen klibbigt och blöt. Ingen bra hemgång denna gången. Maximilian var iallafall på topphumör. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards