♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 22 november 2011

En Pojk

Av Debora Persson - 22 november 2011 08:30

Inatt drömde jag att jag fick en pojk.

Det var den 1 december så han var rätt tidig. Det blev kejsarsnitt och när jag vaknat upp från de döda och insett att jag fått en pojk märkte jag att jag var helt ensam med honom. Mannen var i Malmö och glodde på fotboll och visste inte att han fått en son till förrän jag skickade en bild på honom. Han var lika överraskad som jag att jag redan fött.

Han såg precis ut som Maximilian när han föddes, de var så lika!

Konstigt nog skulle pojken heta Viggo och det var ju inte något namn som vi planerat om det skulle bli en pojk.

Häromdagen drömde mannen att jag födde en och en halv månad tidigare än planerat och jag har flera gånger drömt att det blir en decemberbebis..


Idag vaknade jag upp med världens foglossning och kunde knappt resa mig upp ur sängen och jag går som en anka som har bajsat på sig ungefär...


 
 
Ingen bild

Fia

23 november 2011 13:31

Ja men du vet att det kommer att bli ett decemberbarn, det är jag säker på :-) Så vet bered. Saknar er. Kram <3

Debora Persson

23 november 2011 14:04

Ja, säkert! Den 28 december isåfall skulle jag tippa på, eller 14/15 januari så jag får gå över tiden...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards