♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under november 2011

Av Debora Persson - 1 november 2011 21:12

Idag är det äntligen(?) november!  Snart är detta året slut och jag som ängtar till nästa år! :)

Idag har vi iallafall tagit det väldigt lugnt, mannen var iväg och fixade med bilen medans jag och Maximilian stannade hemma. Han är dunderförkyld och det blir VAB för min del i morgon. Han snorar och hostar och är inte alls mysig :/

Får hoppas han blir bättre snart så han åtminstone slipper den hemska hostan! Synd bara nu när vi varit lediga och haft vår "helg" som han ska bli sjuk. Hade varit bättre om han blivit sjuk när vi alla var hemma istället. Men men sånt är livet.

Nu blir det lite film innan vi ska lägga oss så godnatt! :)

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards