♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 28 december 2011

2 Veckor kvar!

Av Debora Persson - 28 december 2011 08:33

Med endast TVÅ veckor kvar till beräknad ankomst för vårt  andra lilla hjärta startar vi nu dagen.

Två veckor!

Kan knappt fatta det. Hoppas såklart att det inte är en dag längre än så utan att det blir lite mindre dagar så precis som med Maximilian.

Två veckor kan såklart bli fyra veckor likväl som det kan bli idag. Man går som sagt runt som en tickande bomb lite grann. Rätt som det är så smäller det till.


Jag har varit vaken 511 gånger i natt. Och så kommer det nog förbli tills vårt lilla hjärta kommit.

Det jobbiga är inte att vakna så många gånger utan det jobbiga är att man är totalt förlamad och kan knappt röra sig när man väl lagt sig. Det gör jätteont i benen så har jag lagt mig på ett sätt så får jag ligga på det sättet resten av natten och det är jättesvårt eftersom jag snurrar och rör mig så mycket när jag sover, särskillt när jag är gravid. Mannen blir vansinnig på mig för jag tar upp hela sängen nu när jag ligger på alla håll och kanter.


Mannen är nu och lämnar vår prins på dagis. Han har inte varit på dagis på ett bra tag nu så han blir nog glad av att komma och leka med barnen igen!

När vår prins kommit hem från dagis ska vi ta och bege oss till Bjäraryd för att hälsa på mamma och de andra hade vi tänkt. Innan dess ska tomtarna ut! Det hann vi inte med igår så idag åker de ut! :)


Du är i vecka 38.
Du har gått 37 fulla veckor och 6 fulla dagar (v37+6).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden.
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 11 jan 2012
Du har 14 dagar kvar till beräknad förlossning.


Vi längtar nu!


   

 
 
KKUNGAMANDA

KKUNGAMANDA

28 december 2011 15:14

Jag har just nu tre fantastiska tävlingar igång i bloggen. Är du med i alla tre får du en extralott i varje tävling. (påminn mig gärna då att du är med i alla tre, så jag vet)

Länkar till tävlingarna är här under!
http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/exklusiv-tavling.html#comment

http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment

http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-valfritt-glitterstra.html#comment

http://kkungenduvet.blogg.se

 
Ingen bild

Fia

28 december 2011 20:01

Åhh 2 veckor, jag tycker h*n kan komma nu :P Hehe LÄngtar ju efter det lilla livet :) <3

Debora Persson

28 december 2011 21:06

2 lååååånga veckor kvar!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards