♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 11 januari 2012

Lillebror Vilmer

Av Debora Persson - 11 januari 2012 17:15

Söndagen den 8 januari  blev Maximilian storebror.

Den var lillebror Vilmer som levererades och det var inte med snigelpost direkt utan han kom som en raket!

Vi hann i princip bara in på förlossningen innan det var dags att föda barn!

Innan vi kom till förlossningen hade jag knappt några värkar så väl inne small det på!


   

Lik storebror♥



På sin farbrors födelsedag valde han att komma till oss.

Det blev en perfekt förlossning och den kunde inte blivit bättre ärligt talat!

När det var dags att åka hem från BB kom Maximilian och hämtade hem oss och han sa

"Min bebis" så lillebror blev godkänd direkt! :)

Och efter det har det varit "Mammas bebis" och ingen annan har fått hålla lillebror för då har Maximilian kommit och sagt till på skarpen! ♥


Mer om detta kommer vid senare tillfälle med mer bilder.

Skulle bara komma in och säga att lillebror äntligen är här!




Idag är det den 11 januari och det är idag vi hade BF så lillhjärtat kom trots allt några dagar tidigare fast jag tvivlade där ett tag! :)

 
 
Ingen bild

Fia

11 januari 2012 19:01

Lilla sötnosen :) Såå underbart. Är såå himla glad för er skull och längtar tills vi får träffa er :) <3

 
Sandra

Sandra

11 januari 2012 20:38

Grattis, grattis! Jag har haft mina misstankar att han kommit till världen :)

http://sandrazzz.blogg.se

 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

11 januari 2012 23:19

Grattis!! :D jag förstod att bäbisen måste ha kommit då det inte blivit uppdaterat här inne :D och ett jättegulligt namn, passar jättebra ihop med storebrors namn! :D stort grattis igen!! :D

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards