♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 5 juni 2012

Ny bilstol

Av Debora Persson - 5 juni 2012 22:45

Häromdagen beställde vi hem en ny bilbarnstol till Maximilian.

Ett nödvändigt ont då den han har nu har alldeles för många

år på nacken egentligen och den känns inte så säker längre.    

Så nu beställde vi en Britax Adventure Billy till honom.

Britax Adventure Billy är en barnstol i lättviktsutförande med sidokrocksskydd för både huvud och kropp.
Huvudstödet har 11 lägen.
Bältesstyrning för perfekt passform.
Ryggstödet anpassar sig efter bilstolsryggstödets lutning.
Mugg- och snackshållare.
Tvättbart överdrag.
Godkänd enl. ECE R44/04. 15-36 kg.

Dessutom var den billig just nu med så vi passade på. Egentligen kostar den 1200:- men det var nästan halva priset på den så det var lika bra att passa på när den var så billig.

När Vilmer växer ur sitt babyskydd i höst så vill jag ha en ny till honom med. Den stolen man har efter babyskydd har med ett par år på nacken så helt vill jag ha en ny till honom med. Det trista är ju att de stolarna som kommer efter babyskydd är så sjukt dyra! De flesta ligger upp emot 4000 kronor när vi kollat runt! Hade varit bättre om de matchar sådant nödvändigt till barnen med barnbidraget någon gång ;)

Iallafall är jag nöjd med Maximilians nya stol fast vi inte ens fått hem den ännu. Dessutom har den ju dryckeshållare på sidorna, då slipper drickan ligga slängd i sätet brevid honom! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards