♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 13 juni 2012

Öland- Vårt boende

Av Debora Persson - 13 juni 2012 21:31

Jag har precis fixat några bilder från öland som är tagna med min kamera. Min kamera lades åt sidan eftersom jag fotade allt med Oskars systemkamera istället som är så mycket bättre än min digitalkamera. Och jag säger det igen, jag är så jävla avis på alla som har systemkamera! Men om bara ett halvår fyller jag 25 år och det ska ju självklart firas STORT och då önskar jag mig såklart bara en systemkamera! Inget annat, ja jo det skulle va snälla barn då.

Det är sånt som alla föräldrar önskar sig.

;)


Tänkte iallafall visa lite av bilderna från min kamera. Från Djurparken och på vårt boende.

Vi bodde helt sjukt bra vill jag lova! Vi bodde i Villavagn, någon typ av lyxvariant och det måste jag säga att det var verkligen lyxvariant!


"Villavagn typ 6 är på 45 kvm och har 4 bäddar, duch och wc. Köket är fullt utrustat, micro, ugn, kyl, frys och kaffebryggare. Surroundljud kopplat till Tv i egen lounge med soffor, köksbord och stolar. Tvättmaskin. Altan med utemöbler."


Vi hade då två sovrum, två badrum (en dusch och en badkar) varav det ena badrummet fanns inne i ena sovrummet, fullt utrustat kök, tvrum (lounge???) med bäddsoffa, fåtöljer och massvis med filmer, böcker, spel, ölglas, vinglas, snappsglas, stor altan med utemöbler, solstolar och två grillar och mycket mer tillhörande i boendet. Lite synd att man inte hann tillbringa mer tid där bara. Vi var iväg hela dagarna och var bara hemma mot kvällen.

Jag och mina små prinsar tog det stora sovrummet med dubbelsängen och de stora karlarna fick det lilla sovrummet med enkelsängarna.


Det år sålklart klicka på bilderna så ser ni dom större!

Mitt och prinsarnas sovrum

     

Badrum i sovrummet

 

Karlarnas lilla sovrum

     

Köket

   

Andra badrummet

 

Vår lounge som det så fint måste heta, själv säger jag tvrum!

           

 
 
zasata

zasata

14 juni 2012 18:25

hum, vet inte riktigt vad jag skall göra. Vad och sa till där jag lämnade in paketen, och en del verkar ha fått dom nu.

http://zasata.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards