♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under juli 2012

Av Debora Persson - 1 juli 2012 07:47

För en halvtimme sen slog Vilmer upp sina små blå. Det var lagom till när mannen kom hem från sitt nattjobb så när han gick och la sig så fick jag och Vilmer stiga upp. Vilmer har sovit runt 12 timmar i natt så inte konstigt att han ville stiga upp nu. Han fick mat vid 23 innan jag gick och la mig och sen han har vaknat till lite snabbt vid 04 med.

Får se hur det går för mannen att sova idag med två livliga barn i hemmet. Vi har ju inget dörr till sovrummet eftersom man tydligen bara får plats med en 120 säng som störst då det inte går stänga dörren med vår säng där inne för sängen är för stor.. Och Maximilian har väldigt långsmalt rum så inte heller i hans rum hade vår säng fått plats.

Idag är det söndag iallafall, en gråmulen dag, hoppas vi får lite sol sen så vi kan gå ut och leka lite. Maximilian ska iväg lite senare sen i eftermiddag. Annars har vi inte så mycket planerat.

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards