♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

Andys Lekland och shopping

Av Debora Persson - 26 september 2012 21:06

Idag blev det en utflykt till Kristianstad för hela familjen.

Vi mötte upp lillasyster Karin i stan. Tyvärr var inte vädret det bästa men det gick bra ändå. Så en runda på stan blev det innan alla tröttnade och behövde lunch i magen. Jag gick bort till mitt jobb och lämnade in mina arbetskläder och pratade lite innan vi begav oss iväg för att äta lite lunch.

Efter lunch åkte vi iväg till Andys lekland för ett par timmar där. Karin åkte och hämtade Khaled så han med kunde komma och leka! :)

Efter några timmar var vi trötta nog för att bege oss hem, klockan hade hunnit bli efter 17 och en stund senare skulle Karin och Khaled påbörja flytten så det blev inget besök hos dom, vi får ta det en annan dag. Och Maximilian hann knappt sätta sig i bilen innan han däckade efter dagens aktiviteter!


Haha, alltså jag älskar denna bilden! Så jäkla festlig!

Det var som sagt inte bara Maximilian som hade roligt på Andys om man säger så! :)

 

Dessa två alltså! :)

   

Lillprinsen♥

     

Maximilian tar en dricka paus♥

 

En glad kille i full fart!

            

Vilmer gillade bollhavet! ♥

      


   

Det blev lite shopping med såklart.

Eftersom Maximilian fyllt år fick han hämta ut en gratis present på BRleksaker och han valde ett skrivblock med penna. Sen köpte han lite bondgårdsdjur till sin bondgård.

Han hade ju ihopsamlade poäng sen tidigare så idag shoppade han några djur med dom poängen.

 

En hundvalp  ocg ett gäng ankor har flyttat hem till Maximilians bondgård..

 

En ny vinterjacka till Maximilian som vuxit ur förra årets.

 

På Andys Lekland har de en "klädkammare" där man kan köpa begagnade kläder och såklart även lämna in kläder.

Mycket av pengarna går till Min Stora Dag om jag minns rätt.

Idag lämnade vi in en kasse med kläder som vi inte behövde mer och som betalning fick vi 2X 50 kronor att handla kläder för inne i klädkammaren.

Beroende på hur mkt kläder man lämnar in så får man antingen 50 kr att handla för eller fri entré på leklandet.

Men eftersom vi redan betalat inträde på leklandet så kunde vi lika gärna se om vi hittade lite kläder istället för jag tror man skulle använda den fria entrén inom en månad och det skulle vi troligtvis inte göra ändå så vi fick istället 2 stycken 50-kronors.

Kläderna vi lämnade in var begagnade sen länge och inga kläder vi skulle använda på våra barn längre men så länge det är fint skick på dom så kommer de säkert till användning för någon.

För 100 kronor hittade vi alltså 4 bodys, 1 par byxor och en t-shirt till Vilmer.

Några kläder till Maximilian hittade vi inte.

   









 
 
Lisa - mamma till Knut & Agnes

Lisa - mamma till Knut & Agnes

27 september 2012 10:09

Men vilken snygg jacka!

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

 
Madame Hoffa-En roligare mammablogg

Madame Hoffa-En roligare mammablogg

27 september 2012 13:22

Hej!
Har nu en ny tävling ute där du kan vinna en superfin fodrad väst till barn.
Enkla regler förstås :)
Missa inte heller min tävling där man kan vinna en härlig goodiebag!

http://madamehoffa.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards