♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under september 2012

Av Debora Persson - 1 september 2012 19:42

Snart är lördagen med över. Vi har precis ätit middag och har Oskar på besök.

Maxmilian har tillbringat flera timmar hos mamma och Göte idag. Göte hämtade honom vid 11-tiden och han hade även med sig Ludde och Victor. Tre små killar samt Algot och hans kompis som sen flydde huset så mamma och Göte har nog haft fullt upp kan jag tänka mig. :)

Strax efter 16 hämtade v hem vår lille herre då de andra skulle bege sg på kräftskiva i stan. Maximilian ville såklart nte följa med oss hem utan han tryckte in sig i den andra bilen med de andra pojkarna men fick snällt följa med oss sen tllslut ändå. Han däckade drekt i bilen så han har nog haft kul!


Fast vi inte gjort något speciellt idag så är jag sjukt trött idag så resten av kvällen blir det soffläge!



Av Debora Persson - 1 september 2012 09:53

Dagen startade med att två glada barn väckte oss, solen skiner och om en stund ska Maximilian åka hem till sin mormor och leka med sina halvkusiner Ludvig och Victor hela dagen.

Karln ska iväg han med om en liten stund så det är bara jag och Vilmer som blir hemma. Jag ska passa på att städa under tiden.

1 september idag med och nu är det väl ändå höst! :) En av världens viktigaste födelsedagar är denna månaden och det är Maximilians födelsedag den 23:e. Utöver Maximilians födelsedag är det yttligare 5 födelsedagar i familjen denna månaden!


 

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards