♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 12 december 2012

12-12-12

Av Debora Persson - 12 december 2012 22:06

Idag är det ju tolfte i tolfte tvåtusentolv. 121212.

Alltså vilet datum! Idag skulle man ju föda barn!

Precis så sa jag förra året när det var 11-11-11. Det är ju klockrena datum!

Men varken barn 111111 eller 121212 blir det. Jag är å andra sidan nöjd med de datum mina barn fått ändå men det är ju festliga datum ändå!


Så här såg man trots allt ut för ett år sedan.

 

 
 
Emelie

Emelie

12 december 2012 23:07

Haha så tänkte jag med, 080808, 090909 och 111111 :-) Hade varit häftigt, eller kanske inte för dom hade varit prematur då :-/

Hur som helst så vill jag meddela att du har vunnit i min blogg!
Var vänlig och maila din adress till emeliesblogg@hotmail.com

Kram

http://undermyumbrella.se

 
Ingen bild

hm

12 december 2012 23:42

Hej täntke tipsa om världens bästa bloggportal! Byt till Nattstads bloggportal? Om du byter så kan du fortfarande se alla dina gamla inlägg genom att importera din gamla blogg till din nya blogg på nattstad. Plus att på nattstad så kan du tjäna pengar! klicka på länken och bli medlem! :D

http://www.nattstad.se/blogga?r=818757

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards