♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under april 2013

Av Debora Persson - 2 april 2013 22:02

Nu har vi fått internet här hemma.

Vi har iallafall fullt upp med att packa upp och fixa här hemma. Ska försöka skriva om de senaste dagarna i morgon, för nu ska jag snart gå och lägga mig i min varma säng.

Det man inte är van vid är att det är så jäkla kallt i ett gammalt hus! I lägenhet har man alltid värme men det gäller att brassa på värmen här hemma i huset nu! Man får elda för fulla muggar! Härom morgonen när vi vakna så var det 13 grader inne, då vatt man inte särskillt sugen på att stiga upp!


 




Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards