♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 28 maj 2013

Fullt upp

Av Debora Persson - 28 maj 2013 19:43

Jesus, nu var det längesedan jag skrev. Har haft fullt upp med allt annat så det är väl lika bra att uppdatera lite nu   Datorn bråkar nått så förbaskat med mig också. Jag kan inte gå in i någon bildmapp tillexempel för då stängs allt ner efter ett par sekunder så att föra över bilder till datorn tar en halv vecka ungefär och man vill tusen gånger strypa datorn och dränka den i ån. Så om det bara kommer inlägg utan bilder så vet ni varför. Mannen har försökt luska ut problemet men datorn bråkar ändå. Har ringt lillebror försupport så han har skavsår i öronen nu.


Sist jag skrev var i torsdags, då hade vi fått veta att barnen hade fått dagisplats. Helt perfekt men jag kommer sakna dagiset som de är på nu.

Helgen minns jag inte mycket av egentligen. Oskar var hos oss någon kväll, tror det var i lördagskväll men de glodde på fotboll så jag gick och la mig väldigt tidigt.

Och ja just det, Maximilian sprang Paprika Loppet på Ica i lördags. Alla barnen som är med i Paprikaklubben fick vara med och springa och alla barnen blev vinnare såklart!

När de sprungit klart loppet fick de en liten påse med lite smått och gott i som medalj, diplom, dricka, frukt. Maximilian var glad och nöjd när vi åkte därifrån. Han hade ju vunnit! ♥

   

I söndags var det mors dag och den firades hemma hos mormor och morfar. Vi åkte lite tidigare för pappa skulle komma och hämta våran bil som skulle på spabehandling. Mormor och morfar bjöd på middag. Min mormor gör den bästa och godaste maten vill jag lova! Några timmar hos mormor och morfar begav vi oss hemåt med två trötta små barn!

Jag har fullt upp några dagar till och snart är skolan över. Lite nationella prov och ett psykoligiarbete är vad som är kvar istort sett. Och jag längtar tills jag kan andas ut lite under sommaren. Sen till hösten sätter det igång igen.


Igår var det fika och lek på dagis. Det var på Vilmers avdelning som det var en liten träff med på kvällen.

Vi hade fika med oss, det blåstes såpbubblor och vi lekte utomhus. Tyvärr var vädret inte det bästa och det regnade. Men barnen var glada, Maximilian hade ju kompisar med som går på hans avdelning som var där med sina småsyskon så de lekte bra med. Efter ett par timmar begav vi oss hemåt med trötta barn.



Nu ska jag ta och sätta mig och skriva det där knepiga psykologiarbetet som ska redovisas på torsdag!


Idag fick dessutom min vän Patricia en dotter! En liten tjej som kommer få heta LYKKE! ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards