♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under augusti 2013

Av Debora Persson - 4 augusti 2013 08:48

God morgon!

Jag har blivit så van nu att gå upp tidigt så jag har varit uppe en stund ensam innan jag fick sällskap av Maximilian och mannen. Lille Vilmer sover fortfarande som en stock.

Igår när jag jobbade steg grabbarna inte upp förrän klockan 10! Vilka gottegrisar!

Idag ska jag jobba hela dagen/eftermiddagen. Har arbete mellan 14-21.30 idag.   

Nu ska vi äta lite frukost iallafall och sen kikar vi igång dagen!

Av Debora Persson - 3 augusti 2013 21:59

Idag har jag jobbat 7.30-14.30 och däreter blev jag hämtad av mina pojkar. Vi åkte och handlade och jag övningskörde. Vid 18 kom mamma, Göte och Algot på besök. Visst har de varit här lite snabbt tidigare men vi har inte riktigt bjudit hem dom på middag tidigare så nu fick det bli av och då fick vi lite presenter... :)

Vi fick en turkos badenbadenstol. Så perfekt! Barnen fick lite gottis och vattenleksak. Glada barminsann!

Mannen grillade och vi hade gjort egen potatissallad, sallad och så bjöd vi på lite bröd med till middag. Hur gott som helst! Till efterrätt bidde det mörk chokladglass ochmina och Maximilian hemmagjorde bullar vi gjorde häromkvällen (Maximilian somnade dock när degen jäste så jag fick en utskällning av honom morgonen eter då jag "rullat degen" själv) Sötlök.

Vid 21 blev det hemgång för dom och Vilmer skulle sova. Maximilian sitter brevid mig just nu och vill mysa så det ska det bli innan han med somnar! :)

Av Debora Persson - 2 augusti 2013 12:45

Liiiite bittert är det att killarna har begett sig iväg till stranden för sol och bad medan jag sitter här hemma och ska bege mig till jobbet om en timme. Jobbar hela helgen när det ska vara toppenväder. Och ikväll blir det jobb till 21.30

Det är tur man trivs på jobbet så det känns inte sådär skithemskt ändå. Tiden går oftast så fort där så snart är jag hemma igen :)

Jag jobbar fredag, lördag och söndag och nästa gång jag jobbar helg är min sista innan jobbet här är över och vi kan åka på semester. :) Hela sommaren har ju gått vansinnigt snabbt!

Av Debora Persson - 1 augusti 2013 09:03

1 augusti alla redan! Jisses snart är sommaren över för denna gången, men mycket ska hända i augusti innan hösten får ta över. Det är en hel del födelsedagar denna månad, en av dom är mannens 27 årsdag och den kommer precis som hans 20(?)-års dag firas í Turkiet.

Idag fick vi lite sovmorgon. Jag och ungarna är nyss uppstigna och om en liten stund stiger mannen upp, han har jobbat natt men inom en timme är han med uppe. Så nu tar vi lite frukost och startar dagen! :)

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards