♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 1 september 2013

En brandbil och kängurustylta

Av Debora Persson - 1 september 2013 11:53

REDAN september?!

Maximilians månad är kommen, som han tjatat om sin födelsedag! 

Jag frågade han i morse vad han önskar sig och han svarar "En ny brandbil och en kängurustylta. Då behöver jag inte få ont i fötterna för då kan jag hoppa fram på min nya kängurustylta" Kängurustylta? Vad har han fått det ifrån?

Men har man bestämt sig så har man :) 

Denna månaden ska vi hinna planera in ett gäng med födelsedagskalas samtidigt som det är fler i släkten som fyller år denna månaden så det kommer bli fullt upp med paketinslagning! Tur vi ska till Ullared om en vecka! :)

Nu är hösten här, idag är det kallare tydligen. Jag har inte hunnit gå ut än men de som har varit ute sa att det inte var någon värme ute. Mig gör det ingenting, det är mysigt med hösten. När det blir mörkt ute och man ska tända en massa ljus och mysa!

Vi har frtfarande lillebror Algot på besök. Han ligger och snarkar i soffan och Maximilian sitter brevid och är inne i något barnprogram. Vilmer har däckat i sin säng och jag har lagt upp lite på tradera som ska säljas samt plockat lite här hemma. Höll på att dammsuga när Vilmer blev trött så dammsugningen får vänta tills han vaknat igen.

Mannen är iväg och roar sig idag med att glo på fotboll så får se vad vi andra hittar på idag. Skulle behöva plugga lite senare men det får bli mot kvällen när det är lättare att koncentrera sig på det man ska. I morgon ska jag tydligen hålla tal på svenskan. Min första svenskalektion och jag ska hålla tal om ett ämne jag fick tilldelat. Skitkul..... Tur det är fler än jag som kommit in i kursen lite senare så jag inte är den enda som håller tal.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards