♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 1 december 2013

Malmö & julshopping

Av Debora Persson - 1 december 2013 17:21

Igår var vi i Malmö och julhandlade, jag och gubben.

Vi lämnade av pojkarna hos sin mormor vid 08 på morgonen och begav oss sedan mot Malmö. Gubben var smart och hade kopplat bort nackstödet på mitt säte så jag kunde knappast somna i bilen. Smart om man vill ha sällskap. ;)

Klockan 10 var vi nere i storstan och vi börrjade shoppingen på Toys R Us. Hittade inte jättemycket julklappar till pojkarna. Tror vi köpte en var till dom där. Maximilian köpte vi lego till och en Pippidocka till Vilmer. Det blev även en runda inom Bunkeflo där vi bodde innan.

Därefter åkte vi till Ikea och handlade lite. Blev lite födelsedagspresenter till Vilmer bland annat och lunchen åt vi på plats. Små besök på Stadium, Media Markt och Biltema med innan vi åkte till Emporia. Innan vi ens kommit till Emporia så hade jag sjukt ont i fötterna. Man ska med andra ord inte julhandla om man är höggravid...

En del julklappar och lite anant kul blev inhandlat på Emporia innan klockan tickade på i rasande fart och mina fötter skrek efter vila så vi började bege oss hemåt igen.

Strax innan 20.00 kom vi till mamma igen och hämtade hem två trötta killar.

De hade julpysslat och bakat pepparkakor under dagen. Med andra ord har de haft det bra! :)


Barnens pyssel

       


Lite handlade jag till bebisen med.

Snutten finns såklart inte hemma så den har jag väntat på att kunna handla. Mannen blir tokig på alla filtar och snuttar som köps hela tiden men nu är jag klar med all den där shoppingen. Typ.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards