♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 1 mars 2014

1 Mars

Av Debora Persson - 1 mars 2014 20:18

Redan mars månad! Herregud, det går så fort så jag blir stressad! Hinner inte med någonting!

Idag har vi hunnit med en del iallafall. Först var vi iväg och jagade mammas bil på verkstaden. Mamma befinner sig i Göteborg och hade saker i bilen hon behövde ha efter helgen. Helt galet att man nu för tiden kan öppna bilen som står i en annan stad. Någon bilnyckel hade jag såklart inte men det behövdes inte för nu för tiden kan man fixa sådant via en app. Hon står i Göteborg och öppnade bilen åt mig här hemma. Helt tokigt men fantastiskt bra när det krisar! Man kan tillochmed starta kupévärmaren i bilen med telefonen! En sådan bil ska jag köpa en vacker dag! Vem vill inte slippa sitta och huttra i bilen hela resan för att inse när man väl är framme så har man äntligen fått upp värmen i bilen!

Vi har också spenderat dagen hos barnens farmor och farfar. Korvgrillning blev det, de stora barnen lekte och Ellion hade mest ont i magen.

Kvöllen avslutades med hämtmat och tidigt läggdags för Vilmer som valde att stiga upp lite extra tidigt idag eftersom det är helg. Max är vaken men ligger i sängen. Själv däckade jag på soffan vid 18 så jag fick kaffe serverat och nu är det Monika Z som gäller!

Jag ska öppna upp min mattebok nu och gräva ner mig bland filtarna i soffan!


 
 
Lisa - mamma till Knut, Agnes & lillebror William

Lisa - mamma till Knut, Agnes & lillebror William

2 mars 2014 15:46

Visst går tiden för foooort............ fan imorgon blir William 4 månader och vi får börja med smakportioner....... jag hänger inte med! =-O

Har du förresten instagram? :)

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards