♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

Barnvagn.

Av Debora Persson - 20 februari 2010 18:59

I morgon ska vi nog ta tåget hem till mamma och hälsa på. Ska upp på vinden och kolla in Algots gamla resevagn. Vi har ju sittdel på vår vagn och mamma trodde där var tak på den delen så fick rota fram sittdelen i garderoben men där var inget tak på den ju. Vill gärna ha med tak på till sommaren... Och dessutom måste vi ha tak på vagnen när vi ska till Turkiet så vi slipper åka hem med en liten sönderbrännd kräfta (räcker nog med att vi kommer bli kräftor) Men iallafall så ska vi se om vagnen hemma hos mamma är användbar. Algot är ju trots allt 10 år så den har ju några år på nacken som den legat på vinden. Men den är snygg annars, eller var. Var ju ett par år sedan man såg den ickeihopfälld.

Annars får vi gå på jakt efter en annan vagn med tak på åt honom.


 


Om en timme kommer Dennis hem och då blir det mat och Melodifestivalen. Får se om det är några bra ikväll.. Första deltävligen var ju helt värdelös. Förra veckan var det någon bra så förhoppningsvis blir det några fler bättre ikväll!


Fick dra till med en luring till innan. Min lilla kille var arg som ett bi innan och så satte jag honom i bilstolen och då lugnade han ner sig och blev glad igen! :)

 

 
 
Emelie

Emelie

20 februari 2010 21:06

Det är väl samma sufflet från liggdelen som till sittdelen?

http://familjenbrocka.blogg.se/livet

 
Ingen bild

Emelie

20 februari 2010 21:34

Man kan annars köpa en "skärm" man fäster på vagnen som förlänger själva sufletten.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards