♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under april 2009

Av Debora Persson - 30 april 2009 20:05

Det är bra att ha Fanny som är kock ser jag.

Jag sitter i soffan och Fanny fixar käket.

Kan ju inte bli mycket bättre.

Men får nog gå och hjälpa henne snart så jag inte somnar.



Av Debora Persson - 30 april 2009 19:56

Sjukt trött idag. Efter jobbet. Tiden gick sakta.

Vi stängde ju inte alls 18 idag utan dom hade kollat fel, men hade ju planerat in annat ikväll så blev ingen stängning till 2030 för min del utan jag stack hem 1830 istället.

Fanny hämtade mig. Vi åkte och köpte glass inne i stan, sen slutade min man så  åkte hem. Nu somnar jag snart. Vi har startat grillen nu så snart är det väl mat kan tänkas.

Det dumma är att det känns som om det är fredag idag och jag ska vara ledig imorrn. Men har en hel jäkla dag imorrn med.

Jesus jag kommer dö. Helt slut. Hade behövt sova 34 timmar nu känner jag. Men det hinner jag inte

För övrigt så blir det väl att lägga sig tidigt idag. Ska ju ändå jobba imorrn. Alla festar idag. Utom vi. Tilloch med min far satt ifarfars husbil och hade fest. Jag har ett tråkigt liv känner jag nu.


Av Debora Persson - 30 april 2009 09:18

Gomorrn.

Igårkväll blev det ju grillning. Mätta och tjockagick jag och Fanny en runda. Närmre bestämt en timme var vi borta.

Min man var kvar hemma och tittade på fotboll och lagade mat tills idag.'

Jag och Fanny hittade vårt drömhus. Lite sletet och kostar säkert 999 miljoner. 

Det stog helt tomt, men det var en snubbe där och lastade massa saker i sin bil. Såg lite skumt ut så vi kollade upp han. Eller ägaren på hans bil. haha.

När vi kom hem blev det Efterlyst. Sen OC. Då somnade jag.


Idag ska jag jobba 12-18.30 Vi stänger tidigt idag. Vilket är skönt. 

Och de flesta ska ju festa idag. Det visste vi inget om att det var valborg. Så jag, min man och Fanny ska grilla ikväll. 


Av Debora Persson - 29 april 2009 19:19

Jobbat idag. Öppning.

Dödslugnt hela dagen. Inte konstigt med tanke på vilket väder vi har!

Jag stack en halvtimme innan jag egentligen slutade.

Min man och Fanny hämtade mig. Vi skulle hämta en väska till min man.

Jag och Fanny hittade bikiniavdelningen. Vi skulle egentligen bara titta. Men kunde inte låta bli någon av oss.

Vi köpte bikini.

Jag en vit och Fanny en svart.

Min var på tok för stor. Men kommer förhoppningsvis växa i den i sommar!

Sen vatt vi och fixade lite oljor.

Ica efter det. Handla flintastek till grillningen. Och glass.

Hem till duschen och bli snygg igen.


Fick hem min OTH säsong 5 idag. Vilken lycka. Hade jag inte fått hem besök i helgen hade jag haft den uppbokad.

Men nu kommer mamma. Och Karin. Och Algot. Jag saknar dom.

Ibland vill jag flytta hem igen. Det vill mamma med att jag ska. Hon hade varit glad om jag innanför Blekinges gränser överhuvudtaget. Det hade jag med.


Fanny grillar nu. Min man kollar fotboll och jag ska snart hjälpa Fanny.

Käka ute i värmen. 




Av Debora Persson - 28 april 2009 21:24

Lagom trött idag. Borde lägga mig i tid eftersom jag har öppning imorrn.

Lagom jobbigt men skönt med att få komma hem någorlunda tidigt.

Dagen har varit jobbig.


Mamma, Karin och Algot kommer på lördag. Algot har match på söndag och inte lördag så blev bytt dag.

Men det blir bra ändå.

Längesen dom vatt här och hälsade på mig. 


Andra Avenyn nu, kokar potatis och sen kommer min man hem från jobbet.

Läggdags.

Av Debora Persson - 27 april 2009 22:13

Varför regnar det nu helt plötsligt?

Vi har i vilket fall dörren öppen för det luktar sommarregn.

Av Debora Persson - 27 april 2009 19:53

Moget C, plocka väck mig från alla sidor, och även min man. Vad har han gjort? Varför? Jo för jag inte kom på hennes födelsedagsfest, fast jag hade andra planer och dessutom låg med halsfluss.

Då säger hon upp hela bekantskapen och hotar och kallar en för en massa saker. Hon kommer vända alla andra mot mig med dessutom. Stackarn som inte klarar sig utan mig.

Jag klarar mig aldeles utmärkt. Stör mig bara på att subban tror hon vinner med den stilen. Det gör hon inte.

Av Debora Persson - 27 april 2009 18:04

Dagen har gått sjukt snabbt och jag fattar inte vart fan tiden tagit vägen?

Klockan redan 18!


Var i stan innan. Handlade mer än vad jag borde. Som vanligt. Men inte lätt att låta bli.

Böcker och kläder.

Blev lunch med min man med innan jag åkte hem.

Och helt plötsligt är klcokan såhär mycket!

Nu ska jag vila 5 minuter sen ska jag tvätta en maskin eller två.


Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards