♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under april 2009

Av Debora Persson - 5 april 2009 18:37

Äntligen jobbat klart denna helgen. Så jäkla underbart. Denna dagen var pest. Inget humör alls. Hade jag stått i kassan hade jag säkert slagit en dum gäst på truten.

Men jag överlevde dagen iallafall.

Tog en dusch när jag kom hem och snart ska min man göra mat. Blir kött ikväll. Hade velat grilla men har inte grillen i ordning.


Ska försöka gå en runda sen. Föna håret först.

Av Debora Persson - 4 april 2009 20:49

Klarat av en av två dagar denna helgen. Missar ju det fina vädret bara för detta. Har man inte jobbat helg på en hel månad och så prickar man in den helgen som det är perfekt väder.

Givetvis.

Blev hämtad vid sextiden fast jag slutade halv. Min man kollade på fotboll och jag fick gå och shoppa i väntan.

Hittade faktiskt brallor och tröja.

Robinson nu, och precis käkat pita.

Blir givetvis lugn kväll denna lördag med.

Men nästa lördag.. Då blir det röjj. Eller inte, men det blir övernattning hos mormor. Ska ju vara i Roneby 7 dagen efter, och morfar lär ju vara vaken så tidigt så han kan köra.


Idag vatt Algot på dejt med sin nya tjej. Han är ju bara 9 år, men dom var på bio. Han ville inte prata om det med mig, och han sa till mamma innan hon fick luren att hon inte skulle säga något om det.

Men dom var tydligen fler än bara dom två i vilket fall. Men vad sött. Dom vatt på den nya monsterfilmen.



Av Debora Persson - 4 april 2009 20:22

Ryktet har börjat gå nu. Får se hur lång tid det kommer ta. Det befinner sig just nu i Mörrum hörde jag.

Av Debora Persson - 4 april 2009 07:15

Inte rättvist att behöva stiga upp såhär och jobba en hel dag.

Det kommer säkert vara skitfint väder och jag ska håla mig inne 8.30-17.30

Fullt orättvist.


Av Debora Persson - 3 april 2009 21:43

Alla festar ikväll. Alla utom Debbie. Jätte kul. Bara att vänja sig vid det.

Men tänka vad pengar jag sparar! HA!


För övrigt är det sista gången jag ställt upp för någon nu. Så har jag visserligen sagt så många gånger, aldrig ställa upp att jobba för någon annan när man inte får något tillbaka. Men tamejfan sista gången nu.


Av Debora Persson - 2 april 2009 16:26

Fick ringa och väcka Fanny innan, hon höll ju på att sova bort hela dagen, men så kom hon ner med bullar så det blev fika på altanen och en massa prat.

Sedan kom Jenny hem och vi stack till Plantagen och handlade.


Blev citronmeliss, timjan, oregano och basilika.


 

Var ett jävla jobb att få upp den där krukan, men Fanny är ju bra på det mesta så hon fixade det.

 

 

Ska snart städa lite, men måste vila en stund innan, har just käkat wok nu, så 5 minuter på soffan sen får man väl sätta igång igen..

Sol

Av Debora Persson - 2 april 2009 10:23

Idag är jag ledig och vädret är perfekt ute.

Av Debora Persson - 1 april 2009 20:00

Tamejfan hungrig nu. Ingen mat hemma, inget som jag är sugen på iallafall.

Pallar inte käka jäkla mackor igen. Jag vill ha redig mat.

Gulaschsoppa hade varit perfekt.


Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards