♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under november 2008

Av Debora Persson - 30 november 2008 22:24

Jävligt kul med pepparkakshus. Jävligt kul.

Det började bra. Tills jag skulle dit med glasyren. Fan har inte tålamod till det där. Så gav fan i det sen. Jävla skithus. Aldrig mer pepparkakshus. Aldrig i helvete. Det gick åt helvete.

Jag klarar mig lika bra utan det.

Kan lika gärna köpa det där lilla huset med Jesus, krubban och de andra gubbarna.



Av Debora Persson - 30 november 2008 18:43

Pratade med Algot innan. Han är mycket orolig för att jag ska glömma att köpa fingerskateboard till han i julklapp så han skulle påminna mig nu för 56746 gången.


Han var på disco i fredags. Frågade om han hade dansat med några tjejer.

Han svarade: Nej!...eller jooo, det gjorde jag.

- Vad roligt! Dansade ni tryckare eller?

- Neeej, vi dansade till Rosa hellikopter (så börjar han sjunga lite på låten.) Ah, sen dansade jag tango med en tjej med.

-Tango? Ja, det var en sån låt.


Så roligt. Tango på disco? haha

Av Debora Persson - 30 november 2008 18:27

Igårkväll blev det att vi glodde på Sawfilmen. Helt okej men vissa saker var lite oklara. Hängde inte med riktigt på allt. Efter det blev det bara till att gå och lägga sig medans karlarna var uppe en stund och spelade Halo eller vad det blev för spel.

I morsen fick jag även skjuts till jobbet. Var inte lika mycket på jobbet idag som igår, igår var det kaos men vi hade ju skitkul!

Slutade en halvtimme tidigare idag.


 Ikväll ska jag få min man att gå med på att göra pepparkakshus. Är ju första advent idag så det börjar närma sig:)

Denna veckan som kommer ska jag fan köpa min svarta julgran med. Kommer bli skitsnyggt!


Veckan som kommer bjuder med på att jag ska utbildas på stängningen, ska lära mig räkna kassan mm. Ska bli skitkul!

Dessutom julfest med jobbet! Ska med bli kul!







Av Debora Persson - 29 november 2008 20:35


http://www.bio.nu/2008/se-trailern-for-vi-hade-iallafall-tur-med-vadret-igen/




Denna måste man ju se! Biopremiär 5 december.

Måste ju vara hur kul som helst! 


Den ska jag fan boka in den 7 december isf med min man!


Den dagen är man ju ändå ledig och bakis efter julfesten med jobbet. Passar perfekt!



Av Debora Persson - 29 november 2008 19:56

Idag har jag jobbat, 8.30-18 Skulle fått stanna till stängning men hade tur att någon annan tog den.

Min man och Danne kom och hämtade mig så åkte vi och handlade. Sen efter det hämtade vi hem thaimat. Inte dåligt det.

Ikväll blir det Svensson Svenssonoch Saw film. Måste i säng i tid med eftersom jag jobbar imorrn 9-18.


Av Debora Persson - 28 november 2008 16:46

Fy fan, jag har inte gjort något knappt idag. Börjat städa lite men det är tråkigt. Var iaf nere i affären innan. Skulle titta på film, Björn Gustafssons nya. Men självklart ville inte dvdn fungera. Så tog mig en timme att vara förbannad på skiten sen sket jag i det och tryckte in filmen i datorn. Inte lika kul att titta då så blev inte så långvarigt.

Började istället diska lite, men är otroligt trött idag så orkar inte. Man måste ju.


Av Debora Persson - 28 november 2008 12:06

Idag är man ledig och man måste passa på att njuta fullt ut. Inte ledig sen förrän tisdag tror jag det blir?

Men jag har en massa att göra idag då alltså. Sen kommer tydligen Danne imorrn med eller? Jag vet inte men min man snackar om det. Dom ska ju glo på hockey på söndag.


* Diska.

* Städa allt.

* Tvätta.

* Ut i kylan och ner till affären och handla eftersom det är tomt i kylen.

* Försöka att glo på en film, känns som om det var ett tag sen man kunde glo på en film i lugn och ro.

Sen får man väl kanske glo p Idol med ikväll. 

Av Debora Persson - 27 november 2008 19:39

Fanny kom och mötte mig på Mobilia idag när jag slutade 15.00 Åkte in till stan och Gina Tricot. Vi hade bestämt oss för att hitta en varsin klänning!

Så  jag hittade en lila klänning. 

Efter det blev det Donken med min man eftersom han hade rast. Efter det begav vi oss till Vero Moda, jag skulle ha en kofta, men blev allt annat än det. Jga hittade brallor och Fanny en klänning och linne. 

Men sen fick vi iaf gå till ett annat Gina och köpa leggings och Fanny köpte en klännig till.


Sen blev det Systemet med. Bussen hem och snart ska jag upp till Fanny och pimpla vin så hinner inte skriva alls nu egentligen. Så.. HejHej

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards